دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1397 - 14:03

اخبار کوتاه از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

برنامه منطقه آزاد شبکه سه سیما با استقبال گسترده دانشجویان و به همت بسیج دانشجویی و با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی در راستای توسعه و تعمیق شعار سال در واحد تهران شرق ضبط شد.
کد خبر : 278508

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این برنامه دانشجویان بصورت موافق و مخالف به اعلام نظر در خصوص شعار سال تحت عنوان «چرایی استفاده از کالای ایرانی» پرداختند.


استقبال گسترده دانشجویان سبب شد تا ضبط برنامه تا ظهر به طول بیانجامد. طبق گفته کارگردان برنامه این قسمت در طول هفته آینده از شبکه سه سیما پخش می شود.




جشن در واحد گنبدکاووس



به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و هفته معلم در مراسمی از استادان حق‌التدریس واحد گنبدکاووس قدردانی شد.


رضا رضایی شیرازی رئیس واحد گنبد کاووس با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و هفته آموزش، معلم را وارث پیامبران در زمین معرفی کرد و وظیفه استادان را در کنار آموزش، تربیت و تهذیب نفس دانست و دانشجویان را آینده سازان مملکت خواند.


وی رشد و توسعه قوه خلاقیت و ابتکار در دانشجو را از ویژگی‌های یک استاد خوب دانست و افزود: تعلیم و تربیت، تحقیق و آموزش و اداره امور دانشگاه از مهمترین وظایف ماست.


در پایان این مراسم، پنج تن از استادان واحد گنبد گاووس که بالاترین امتیاز ارزیابی کیفیت آموزشی را کسب کردند با اعطای لوح سپاس و جوایز مورد قدردانی واقع شدند.



مسابقات والیبال استان مرکزی


پنجمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از تاریخ 16/02/97 لغایت 17/02/97 با حضور تیم‌های اراک، ساوه، خمین و تفرش به میزبانی واحد ساوه در یک گروه 4 تیمی برگزار و در پایان تیم های واحد اراک، ساوه و تفرش به ترتیب به مقام های اول دوم و سوم نائل شدند.





اکران فیلم به وقت شام


به همت دفتر تشکل های سیاسی رهپویان ولایت و با همکاری شورای فرهنگی واحد بهبهان، فیلم سینمایی (به وقت شام) ساخته ابراهیم حاتمی کیا ،با استقبال پرشورر بیش از 400 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه نمایش داده شد.


عرضه هشتمین کتاب کارمند سما کرج در نمایشگاه کتاب


کتاب «کابوس شاخه­‌های شکسته» به عنوان هشتمین اثر مهدی زارعی کارمند سما واحد کرج در نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران عرضه شد.


مهدی زارعی کارمند و معلم سما واحد کرج بعد از نوشتن هفت کتاب، هشتمین اثر خود را تحت عنوان «کابوس شاخه­‌های شکسته» نوشته که عرضه این کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی کتاب تهران، با استقبال مخاطبان همراه است.


این کتاب با موضوع شعر عاشورایی مورد توجه دکتر محمدرضا سنگری استاد دانشگاه و مولف کتاب‌های درسی قرار گرفته به طوری که در پیش‌گفتار، کتاب «کابوس شاخه­‌های شکسته» را یکی از زیباترین، رساترین و برترین­‌های حوزه شعر عاشورایی دانسته و از مهدی زارعی به عنوان یک شاعر خلاق و نوآور یاد می­کند.


مهدی زارعی قبل از این اثر، هفت کتاب به چاپ رسانده که دو اثر: «آخرین دقیقه­‌های آخرالزمان» و «راز مگوی مرد غزلگو» به عنوان کاندیدای جایزه بهترین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده بودند.


برتری دانش‌آموزان دبستان پسرانه کرمان در مسابقات قهرمانی ناحیه یک


پسران دبستانی کرمان مقام سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی ناحیه یک را از آن خود کردند.


این مسابقات در محل سالن اعتمادی میان همه مدارس ابتدایی ناحیه یک برگزار شد که متین اباذری، محمدحسن توکلی فر، ایلیا عرب زاده، امیرحسین رستم گوهری و عرفان جعفری دانش‌آموزان پایه ششم، موفق به کسب مقام سوم شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته