دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 17:30

روحیه انقلابی کلید حل مشکلات کشور است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: بسیج از ابتدای تاسیس تا امروز همواره یار و یاورانقلاب بوده است و وظیفه سنگینی در مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه جوانان به عهده دارد.
کد خبر : 278418

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حسین نصیرزاده در نشست تخصصی فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: مسئولین بدانند تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور زنده و پویاست نه هراس از جنگ داشته باشند و نه تهدیدها و تحریم ها قدم‌هایشان را در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی سست کند.


وی افزود: امروز پس از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و کسب تجارب بسیار از ایستادگی‌ها در مقابل استکبار جهانی باید هوشیار‌تر باشیم و برنامه ریزی علمی و عملی برای مواجهه با تهدیدات نرم و سخت دشمن داشته باشیم .


نصیر‌زاده ادامه داد: بسیج از ابتدای تاسیس تا امروز همواره یار و یاورانقلاب و مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان بوده است و امروز نیز وظیفه سنگینی را در مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه جوانان به عهده دارد.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم تصریح کرد: فرماندهان بسیج کارکنان باید منطبق با برنامه ابلاغی سال ۹۷که بر دو بخش اساسی متمرکز شده شامل فراگیر نمودن نشست‌های بصیرتی در سطح دانشگاه‌ها و توسعه فعالیت‌های حوزه فرهنگی و تیم‌های عملیات روانی و پاسخگویی به شبهاتی که دشمن در بستر ماهواره و فضای مجازی نشر می‌دهد و بخش دیگر آن سازماندهی آموزش و تجهیز نیروها در گردان‌های عاشورا و الزهرا و ایجاد آمادگی در لحظه برای مقابله با تهدیدات سخت دشمن و حفظ و حراست از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعالیت نمایند.


وی ضمن تشریح تهدیدات دشمن در حوزه برجام و اعمال تحریم‌های جدید گفت: مسئولین بدانند تا زمانی‌ که تفکر بسیجی در کشور نسل به نسل و سینه به سینه زنده و پویاست نه هراس از جنگ داشته باشند و نه تهدید و تحریم قدم‌هایشان را در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی سست کند.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: فرماندهان روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند که کلید تمام مشکلات کشور روحیه انقلابی در انجام امور محوله است و امروز وظیفه سنگینی بر دوش من و شماست که همانگونه که بسیج مایه امیدواری و دلگرمی ملت های آزادیخواه جهان است باید در داخل کشور هم با توانمندسازی همه بخش ها مایه امن و آرامش ملت شهید پرور ایران اسلامی باشد.


نصیرزاده در پایان اظهار کرد: در مسیر توانمند سازی بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور جلسات متعددی را با وزیر علوم ،معاونین و مدیران وزارت علوم و برخی از روسای دانشگاه ها در سال جاری داشتم و حوزه فعالیت های بسیج کارکنان را تشریح نموده ام که باز خورد خوبی را شاهد بودم که امیدواریم در مرحله عمل هم بتوانیم با وحدت رویه در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری هم شجره طیبه بسیج فعال ،پویا و موثری را داشته باشیم و هم شاهد دانشگاه اسلامی و انقلابی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته