دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 13:59
رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم تحلیف:

پیچ‌های تاریخی نیازمند تصمیمات تاریخی است/ لزوم مشخص کردن اولویت‌ها در حوزه دفاعی و امنیتی

رئیس‌جمهوری روسیه ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم ادای سوگند خود بر لزوم پیگیری نیازهای روزمره مردم طبق اصل اعتماد متقابل و گسترش حس اعتماد میان مردم این کشور تاکید کرد.
کد خبر : 278348

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، ولادیمیر پوتین در ابتدای مراسم تحلیف چهارمین دوره ریاست‌جمهوری با تشکر از مردم روسیه به خاطر حمایت از او در انتخابات، گفت: «تلاش خود را برای دفاع از منافع روسیه در عرصه بین‌المللی و انجام تغییرات موثر در امور داخلی به کار می‌بندم. روسیه بازیگر پرقدرت عرصه جهانی است و می‌کوشم تا صلح و ثبات و امنیت را محقق کنم.»


وی افزود: «تصمیمات تاریخی روسیه است که سرنوشت ما را می‌سازد و باید گام‌های زیادی در راه ایجاد جامعه‌ای آزاد برداریم. ما باید سوار بر تحولات عصر خود باشیم و ماییم که باید اولویت‌ها و برنامه‌های خود را مشخص و اجرایی کنیم و ماییم که باید زمینه انجام گفت‌وگوها و گسترش روابط با دیگران را فراهم کنیم.»


رئیس‌جمهوری روسیه تصریح کرد: «ما باید نیازهای روزمره مردم خود را طبق اصل اعتماد متقابل پیگیری کنیم و حس اعتماد را میان خود گسترش دهیم. پیچ‌های تاریخی نیازمند تصمیمات تاریخی است که آینده سرزمینمان را تعیین می‌کند. امروز امکان پیشرفت فراهم است و باید همگام با تحولات دوران خود به جلو گام برداریم و اولویت‌هایمان را ازجمله در حوزه دفاعی و امنیتی مشخص کنیم. امروز باید از همه ظرفیت‌های برای حل مشکلات داخلی و افزایش توان رقابتی خود بهره بگیریم.»


پوتین گفت: «به‌عنوان رئیس‌جمهوری روسیه به‌دنبال آن هستم که روسیه را به وضعیت ایده‌آل برسانم و امید و آرزوهای مردم روسیه را تحقق بخشم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته