دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 11:39

هراس صهیونیست‌ها از برنامه ایران برای پرتاب موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی

ارزیابی‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد ایران قصد دارد در واکنش به حمله این رژیم به فرودگاه T4 سوریه، موشک‌هایی را به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی پرتاب کند.
کد خبر : 278274

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه رای‌الیوم در گزارشی نوشت: «منابع نظامی اسرائیل به منابع رسانه‌ای این رژیم اعلام کردند ایران قصد دارد با هدف انتقام حمله ماه گذشته به فرودگاه T4 و شهادت هفت نفر از مستشارانش موشک‌هایی را به سمت شمال اسرائیل پرتاب کند.»


این منابع با ابراز نگرانی از چنین عملیاتی، مدعی شدند:‌ «باتوجه به اینکه ایران تمایلی ندارد اوضاع منطقه در بازه زمانی کنونی پیچیده‌تر شود، این حمله محدود و تنها منحصر در مکان‌های نظامی خواهد بود. همچنین نیروهایی از حزب‌الله لبنان، نیروی قدس سپاه و شبه‌نظامیان سوری که مورد حمایت ایران هستند، در این عملیات مشارکت خواهند داشت.»


این گزارش‌ها پس از آن منتشر شد که شورای وزیران اسرائیل در امور امنیتی و سیاسی شب گذشته (یکشنبه) در جلسه‌ای سه ساعته موضوع تنش در مرزهای شمالی و توافق هسته‌ای با ایران را بررسی کردند.


بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در جلسه هفته گذشته مدعی شده بود سپاه ایران در یک ماه گذشته نیروها و سلاح‌های پیشرفته خود را به سوریه منتقل کرده است تا به اسرائیل در دو جبهه داخلی ضربه وارد کند. وی همچنین گفته بود که پهپادهای هجومی، موشک‌های زمین به زمین و سامانه‌های ضدهوایی ایران تهدیدی برای نیروی هوایی اسرائیل به‌شمار می‌روند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته