دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 14:13
سرمربی تیم سپیدرود رشت:

ماندن علی کریمی تا این لحظه منتفی است

سرمربی تیم سپیدرود گفت: با توجه به اینکه مذاکرات علی کریمی با باشگاه ثمربخش نبوده است، بعید می‌دانم او و دیگر اعضای کادرفنی در کنار تیم بمانیم.
کد خبر : 278043

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه نتیجه مذاکرات علی کریمی با باشگاه سپیدرود رشت به کجا رسید و آیا او به همراه کریمی فصل آینده در این تیم خواهند بود یا خیر، گفت: «واقعیت این است که در صحبت‌هایی که علی کریمی با جواد تن‌زاده مدیرعامل و دیگر اعضای باشگاه انجام داده، مذاکرات به گونه‌ای پیش رفته که احتمال ادامه همکاری تا این لحظه بعید است و من بعید می‌دانم که علی کریمی در این تیم ماندنی شود.»


وی ادامه داد: «قرار است فردا جلسه‌ای با حضور مسئولان تربیت بدنی استان گیلان، استانداری، اعضای هیات فوتبال، مدیران باشگاه سپیدرود و علی کریمی برگزار شود و به نظرم فردا می توان به صورت قطعی اعلام کرد که فصل آینده سپیدرود چه سرنوشتی را پیدا می‌کند. تا اینجا مذاکرات قبلی ثمربخش نبوده و احتمال آنکه ما فصل بعد در خدمت تیم سپیدرود باشیم بسیار ضعیف است.»


سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به این موضوع که او و دیگر اعضای کادرفنی سپیدرود قراردادی با باشگاه ندارند، تصریح کرد: «از میان مربیان تیم فقط علی کریمی است که قرارداد دو و نیم ساله دارد و در خصوص ماندن یا رفتنش باید با باشگاه به توافق برسد. من و اعضای دیگر کادرفنی 30 درصد از پولی که به ما قول داده شده است را گرفته‌ایم و فقط از لحاظ فرهنگی و قلبی از عملکردمان راضی هستیم. به نظرم آقای تن زاده و دیگر اعضای مدیریت باشگاه سپیدرود پی به اهمیت ماندن در لیگ برتر نبرده‌اند. وقتی ناراحتی شدید هواداران و اعضای تیم خونه به خونه را و در مقابل شادمانی بیش از حد هواداران و اعضای تیم نساجی را می‌بینیم، متوجه اهمیت ماندن در لیگ برتر می‌شویم. موضوعی که در باشگاه سپیدرود به آن توجه لازم نمی‌شود.»


وی با اشاره به اینکه سپیدرود پتانسیل ان را دارد که به موفقیت‌های با ارزشی دست پیدا کند، بیان کرد: «الان نسل جوانی روی نیمکت سپیدرود قرار دارد که می‌تواند تجارب ارزنده‌ اش را در اختیار بازیکنان مستعد تیم قرار دهد و نتایجی به دست آورد که باعث خوشخژحالی هواداران سپیدرود و مردم گیلان شود. ما به دنبال سنت‌شکنی هستیم و این توانایی در تیم است که در جایگاهی مناسب قرار بگیرد ولی کسب چنین موفقیتی نیازمند حمایت‌های مالی مناسب است و واقع‌نگری نیاز امروز مسئولان سپیدرود است.»


امامی‌فر با اشاره به این موضوع که ساختار مناسبی در فوتبال ایران وجود ندارد، تاکید کرد: «من مدرک مربیگری حرفه‌ای A آسیا را دارم و متاسفانه ساختری در فدراسیون فوتبال نیست که از این موضوع آگاه باشد. سازمان لیگ از من خواستار رزومه شد و آن وقت مدرک من را دیدند. واقعیت این است که ما آماده‌ایم تا فضایی مناسب را برای فوتبال گیلان مهیا کنیم و صحبت‌های علی کریمی هم همواره بر این نکته تاکید داشته که سلامت کاری باید در کار ما باشد. امیدوارم که شرایطی حاصل شود که هم ما و هم هواداران خوشحال باشند چرا که ما هم دوست داریم به رشد فوتبال گیلان کمک کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته