دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 13:28
اعطا در گفت‌وگو با آنا:

حجتی از نامزدی تصدی شهرداری تهران انصراف نداده است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برخلاف گمانه‌زنی‌ها، تاکنون نامه‌ای مبنی بر انصراف محمود حجتی از نامزدی شهرداری تهران به شورای شهر ارسال نشده است.
کد خبر : 278038

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص شایعاتی مبنی بر انصراف حجتی از نامزدی تصدی شهرداری تهران توضیح داد: شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص انصراف آقای حجتی و مخالفت با خروج وی از دولت در فضای مجازی و برخی شنیده‌ها منتشر شده است اما تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی وی، مبنی بر انصراف از نامزدی، به شورای شهر واصل نشده است.


وی افزود: هر زمانی که نامه‌ای مبنی بر انصراف یکی از نامزدها به شورای شهر برسد، به سرعت اعلام و برنامه‌های آن نامزد نیز از دستور کار حذف خواهد شد.


اعطا تاکید کرد: به جز آقای انصاری لاری، 6 کاندیدای دیگر تصدی شهرداری تهران همچنان به قوت خود باقی هستند و به ارائه برنامه‌های خود برای اداره شهر، در صحن شورای شهر خواهند پرداخت.


به گفته سخنگوی شورای شهر، پس از اعلام برنامه‌های کاندیداها، اعضای شورای شهر، در روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه، دو کاندیدای نهایی برای احراز پست شهرداری را معرفی خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب