«خریدار» وارد کیوسک شد
هفتهنامه «خریدار» با رویکرد اقتصاد مقاومتی به دنیای مطبوعات پیوست.
به گزارش گروه فرهنگی آنا در اولین شماره هفته نامه «خریدار» سرفصلهایی مانند اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، مدیریت تحریم، توسعه صادرات، ظرفیت سازی نفت و ... گنجانده شده است.
«آشتی کنان با برند ایرانی» عنوان نخست اولین شماره این هفتهنامه است که به بررسی عوامل رکود در بازار پوشاک پرداخته است.
آمادگی اقتصاد ایران برای دوران پس از تحریم، رقابت شرق و غرب برای حضور در صنعت نفت ایران، 10 نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی، مردم محور بودن اقتصاد مقاومتی، ماموریت دولت برای دوران پساتحریم، فرصت های پیش روی اقتصاد ایران، تجربیات جهانی مقاومسازی اقتصاد، آینده روابط اقتصادی ایران و آمریکا و ... از دیگر مطالبی است که در این شماره میخوانید.
هفته نامه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی «خریدار» به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی امیر موسی کاظمی، روزهای شنبه منتشر میشود.
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: