دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 11:24

برگزاری جشن‌ فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شادگان

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با حضور حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه، سعید حاجیان فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شادگان همراه با گرامیداشت نیمه شعبان و هفته معلم برگزار شد.
کد خبر : 277970

به گزارش خبرنگار آنا،‌ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در این مراسم بیان کرد: «فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بحق کلید پیشرفت و نقطه اتکای جامعه برای رسیدن به اهداف برنامه های توسعه کشور بویژه سیاست‌های اقتصاد مقاوتی و تولیدعلم در راستای اقتصاد دانش‌بنیان هستند. دانشجویانی که به مرحله فارغ‌التحصیلی می‌رسند وظیفه سنگین‌تری بر دوش آنها است و باید از دانشی که در دوران تحصیلی آموخته‌اند به نحو احسنت در راستای پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها استفاده کنند.»


دکتر عبدالکریم البوغبیش بر حمایت قاطع دانشگاهیان از فارغ التحصیلان در راستای اجرایی کردن ایده ها و طرح ها تاکید کرد.


وی در تبیین جایگاه معلم هم گفت: «مقام والای معلم را نمی‌توان در کلمات توصیف کرد و واقعا به فرموده بزرگان معلمی شغل انبیا بوده و جامعه همیشه وام‌دار معلمان و اساتیدی هستند که جوانانی را تربیت و آموزش داده که باعث اعتلای ایران اسلامی شده اند.»


حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شادگان و سعید حاجیان فرماندار شادگان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان در تشریح نقش و اهمیت دانشجویان و جایگاه معلم سخنانی را بیان و بر حمایت همه جانبه از این اقشار جامعه و پیگیری مشکلات در راستای برطرف آنها تاکید کردند.


این مراسم با اجرای برنامه های گوناگون از جمله تئأتر، مسابقه و.... ادامه پیدا کرد و در پایان از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان و فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی با اهدای لوحی قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته