دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 14:59
مصری خبر داد

بررسی استعفای نمایندگان استان فارس در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استعفای جمعی از نمایندگان استان فارس در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس بررسی می‌شود.
کد خبر : 27795

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره استعفای جمعی از نمایندگان استان فارس در پی انتصاب استاندار فارس و در پاسخ به این سؤال که «موضوع استعفا تا چه حد جدی است؟»، گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روزهای دوشنبه جلسه دارد و با توجه به تعطیلی دو هفته قبل مجلس شورای اسلامی قرار است جلسه هیئت رئیسه بعد از ظهر امروز برگزار شود.


وی ادامه داد: احتمالا یک دستور کار جلسه امروز، بررسی استعفای نمایندگان استان فارس باشد.


نماینده کرمانشاه در مجلس در پاسخ به این سؤال که «آیا هیئت رئیسه با استعفای این نمایندگان موافقت خواهد کرد؟»، گفت: این موضوع امروز در صحن علنی مطرح شد و هنوز هیئت رئیسه درباره آن تصمیمی نگرفته است؛ اما موافقت با استعفای نمایندگان سازوکار خاص خودش را دارد و باید در صحن علنی مجلس رأی‌گیری شود.


عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین درباره وضعیت استیضاح‌های مطرح شده در هیئت رئیسه و اینکه «آیا استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان استان فارس تقدیم شده است؟»، اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس در دو هفته‌ تعطیلات مجلس جلسه‌ای نداشته و از استیضاح‌ها و سؤال نمایندگان از وزیران اطلاعی ندارم، اگر مواردی باشد در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته