دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1397 - 16:08

بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور رئیس، معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.
کد خبر : 277792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور معاونان، کارکنان، اعضای هیات علمی و استادان حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.


دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با تشکر از زحمات شبانه روزی اساتید واحد در اعتلای فرهنگ اسلامی و ارتقای سطح علمی دانشجویان، تعهد و تخصص را دوبال بالارونده هر دانشجو دانست که برای رسیدن به قله های پیشرفت به آنها نیازمند است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته شده درخصوص افزایش ارتقای سطح کیفی آموزشی و ایجاد تسهیلات مختلف رفاهی و دانشجویی برای دانشجویان، ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی و افزایش درآمدهای غیر شهریه ای را از اولویت‌های دانشگاه در سال جدید دانست.



وی این مجموعه بزرگ آموزش عالی را گروهی هماهنگ، همدل و منسجم دانست که برای خدمت رسانی به دانشجویان، کارکنان، استادان و خانواده آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


هاشمی کسب رتبه های برتر استانی واحد لامرد در سال قبل را گواهی بر بالا بودن کیفیت برنامه های اجرا شده توسط معاونت های مختلف دانشگاه و بالابودن استانداردها و شاخص های مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد که به همین دلیل هر ساله شاهد افزایش استقبال علاقه مندان به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی هستیم.


دکتر مختار رنجبر معاون آموزشی و دانشجویی واحد لامرد به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه معاونت آموزشی و دانشجویی پرداخت و تمرکز بر توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و رشته های مورد نیاز صنایع شهرستان، افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی، ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت از طریق انجام طرح های پژوهشی مورد نیاز صنایع و برگزاری آزمون های استخدامی و دوره های آموزشی مورد نیاز صنایع را از اولویت های این معاونت در سال جدید دانست.


در ادامه مراسم از استادان دانشگاه که در مسابقات قرآن و عترت موفق به کسب مقام های برتر شده بودند قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته