دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1397 - 12:24

برگزاری یادواره شهدای گمنام و مدافع حرم در واحد آبادان

مراسم گرامیداشت پنجمین یادواره شهدای گمنام و سومین یادواره شهدای مدافع حرم با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و مسئولان ادارات آبادان برگزار شد.
کد خبر : 277709

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با تبریک اعیاد شعبانیه بر این گفته مقام معظم رهبری تاکید کرد که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتن کمتر از شهادت نیست.


دکتر قاسم رکابدار افزود: «ما به قولی که در چهارمین یادواره شهدای گمنام دادیم عمل و با تلاش و بسیار سالن کنفرانس ساختمان آمفی تئاتر شهدای گمنام را که مزین به نام آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری شد را آماده و تجهیز کردیم و از افتتاح این ساختمان در این مراسم معنوی و اعیاد شعبانیه خشنودیم.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز اظهار کرد: « خدا را شاکر هستم در مراسمی شرکت می کنم که یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند. پنجمین یادواره شهدای گمنام و سومین یادواره شهدای مدافع حرم را به همه عزیزان شرکت کننده در این مراسم تبریک و تسلیت می‌گویم.»


حجت الاسلام فرج الله براتی افزود: «تبریک به این دلیل که ما با این عزیزان روشنایی پیدا می‌کنیم و مسیر هدایت را تشخیص می‌دهیم و تسلیت به این دلیل که اگر این عزیزان در قید حیات بودند هر یک سرمنشأ خیرات و برکات بسیاری برای ما بودند.»


وی ادامه داد: «شهدا همواره باعث سربلندی، عزت و شرف و اتحاد ما می‌شوند.»


دکتر معصومه آباد هم به ذکر خاطرات دوران اسارت خود و طرح مسائل روز جامعه اسلامی منطقه پرداخت.


در پایان نیز از خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته