دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 11:35
کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت وگو با آنا؛

پرسپولیس باید کار را در امارات تمام کند/امیدواری به حل مشکل پیروانی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو باید طوری مقابل الجزیره به میدان بروند که کار را در امارات تمام کنند.
کد خبر : 277683

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه باید در ابوظبی به مصاف الجزیره امارات برود. پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند تا با نتیجه خوبی که مقابل این تیم اماراتی در بازی رفت کسب می‌کنند کار صعود به مرحله بعد را در خاک امارات یکسره کنند.


محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای بازی رفت مقابل الجزیره گفت: «پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی در لیگ روحیه خوبی برای حضور در آسیا دارد. بازی مقابل الجزیره هم می‌تواند برای بازیکنان هم راحت باشد و هم سخت. راحتی کار به این شرط حاصل می‌شود که بچه‌ها تمرکز خودشان را بر روی بازی بگذراند و شرایط در صورتی سخت می‌شود که بازیکنان تیم الجزیره را دست کم بگیرند.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس با شکست السد در دور گروهی نشان داد که می‌تواند از سد تیم‌های بزرگ عبور کند. شاگردان برانکو باید به گونه‌ای در این بازی به میدان بروند که کار را در ابوظبی یکسره کنند. نکته مثبت این بازی حمایت هواداران ایرانی از پرسپولیس است چون ایرانی های زیادی در امارات حضور دارند که مانند همیشه از تیم‌های ایرانی حمایت می‌کنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد غیبت سید جلال حسینی در این دیدار بیان کرد: «حسینی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر بود و قطعا نبودش در این بازی احساس می‌شود. اما برانکو می‌تواند خلیل زاده و انصاری را قلب خط دفاعی بازی دهد و ماهینی و محرمی در دو سمت خط دفاعی ترکیب ایده‌آلی را شکل دهند.»


پنجعلی در خصوص تقابل استقلال و ذوب‌آهن در این مرحله گفت: «تقابل استقلال و ذوب‌آهن نکته منفی برای فوتبال ما در پی دارد. با توجه به وضعیتی که دو تیم داشتند اگر در این مرحله به تیم های عربی می‌خوردند قطعا می‌توانستند هر دو تیم به مرحله بعد صعود کنند اما با این شرایط فقط یک تیم به مرحله بعد خواهد رفت و یک نماینده ایران حذف می‌شود.»


وی در مورد این مساله که یکی از گزینه‌های سرپرستی تیم پرسپولیس است گفت: «پرسپولیس خانه ما است و همیشه در کنار این تیم بودیم. من دوست دارم مشکل پیروانی حل شود و او بتواند به کارش در تیم ادامه دهد. اما اگر این مساله حل نشد بزرگان باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کنند و ما هم مانند گذشته آرزوی خدمت کردن به پرسپولیس را داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته