دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 13:42

پیش‌بینی لاریجانی از 24 ساعت آینده مذاکرات: طرف مقابل تصور نکند پایان وقت، فرصتی برای وارد کردن آرای جدید است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «حرکت تیم مذاکره‌کننده کشورمان حرکتی رو به جلوست»، ابراز امیدواری کرد مذاکرات به نتیجه مناسبی برسد.
کد خبر : 27766

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی امروز، در حاشیه‌ بازدید از نمایشگاه قاب عکس گلزار شهدا که در کریدور مجلس برپا شد، در جمع خبرنگاران در ارزیابی و پیش‌بینی خود از 24 ساعت آینده مذاکرات اظهار کرد: قبلا هم عرض کردم نگاهم در کل به مذاکرات مثبت است و فکر می‌کنم تلاشی که عزیزان ما در تیم مذاکره‌کننده انجام می‌دهند یک مسیر روشن، تعریف‌شده، چارچوب‌دار و کاملا فکر‌شده‌ است.


رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم این عقلانیت در طرف مقابل هم وجود داشته باشد که از زمان درست استفاده کنند و تصور نکنند که پایان وقت، فرصت مناسبی است برای اینکه آرای جدید وارد صحنه شوند و تصور نکنند که حداکثر فشار را باید در اینجا بیاورند.


وی افزود: این فشار زیاد ممکن است مشکل ایجاد کند زیرا این تاکتیک‌ها، تاکتیک‌هایی برای مذاکرات سهل و آسان است؛ در حالی که مذاکرات وقتی در حد پیچیده و درازمدت شد باید به امور از قبل فکر شده باشد.


رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به صورت جزئی در جریان بعضی از چالش‌ها در جزئیات مذاکرات هستم. در کل فکر می‌کنم حرکت مذاکرات روبه جلوست و طرفین می‌توانند در وضع فعلی به نتیجه دست یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب