دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1397 - 13:10
گزارش تمرین پرسپولیس؛

عالیشاه در غیاب باقری با انگیزه تمرین کرد/ مصدومیت وحید امیری

امید عالیشاه در تمرین تیم پرسپولیس برای رویارویی با تیم الجزیره امارات با انگیزه تمرین کرد.
کد خبر : 277565

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
* بازیکنان پرسپولیس ساعت 11:25 دقیقه با لباس قرمز رنگ و با کاور سفید رنگ وارد زمین شدند.
* از همان ابتدای تمرین با نظر برانکو بازیکنان پرسپولیس به دو گروه سفید و قرمز 11 نفر تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند.
* جوانان پرسپولیس هم در گوشه ای از زمین زیر دستیار برانکو تمرینات خود را انجام دادند.
* برانکو با دقت بالایی نظاره‌گر بازی بازیکنان بود و نکات مهم را به شاگردانش گوشزد می کرد.
* امید عالیشاه که در تمرین سرخ‌پوشان حضور داشت با انگیزه بالایی تمرین می کرد تا نشان دهد می تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند.
* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات حضور نداشت.
*این آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به امارات است بازیکنان تیم پرسپولیس فردا ساعت 11:30 صبح تهران را ترک خواهند کرد.
*بعد از پایان فوتبال درون تیمی بازیکنان پرسپولیس به گوشه ای از زمین رفتند و به حرکت کردن بین موانع و استارت سریع مشغول شدند.
*بعد از انجام ،حرکت از بین موانع و استارت سریع ،با سوت برانکو بازیکنان به وسط زمین آمدند و به دو گروه 3 نفره تقسیم شدند ،تا در بخش کارهای هجومی و دفاعی تمرینات را پیگیری کنند.
*بعد از انجام کارهای هجومی و دفاعی با دستور برانکو بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند ، ابتدا برانکو نکات مهم و تاکتیکی را به بازیکنان گوش زد کرد تا آماده بازی مقابل الجزیره در لیگ آسیا شوند.


* وحید امیری در پایان تمرین احساس درد می‌کرد که پزشک بالای سر او حاضر شد و بعد از معاینه از زمین خارج شدند. به نظر نمی‌رسد امیری مشکل خاصی داشته باشد.
بعد از پایان بازی بازیکنان مشغول دویدن کنار زمین شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته