دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مکان احتمالی زندانی شدن نواز شریف کجاست؟

در حالی‌که پیگیری پرونده فساد اقتصادی نخست وزیر سابق پاکستان این روزها به اوج خود رسیده است تعمیر برخی زندان‌ها شائبه مجازات وی را افزایش داده است.
کد خبر : 277466

به‌گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، همزمان با اوج‌گیری بررسی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف توسط دادگاه عالی پاکستان به نظر می‌رسد زندانی شدن نخست وزیر سابق پاکستان دور از ذهن نباشد.


وی که تاکنون حاضر به پذیرش جرایم خود نشده و بارها خود را بی‌گناه قلمداد کرده است طی سخنرانی‌های خود در روزهای اخیر احتمال زندانی شدن خود را رد نکرده و گفته است: من از زندانی شدن واهمه‌ای ندارم.


در صورتی‌که دادگاه عالی پاکستان حکم زندانی شدن نواز شریف را صادر کند نخست وزیر سابق پاکستان باید از پشت میله‌های زندان نظاره‌گر انتخابات آتی این کشور باشد.


در خصوص اینکه زندان احتمالی نواز شریف کجاست نیز گمانه زنی‌های مختلفی صورت گرفته است ولی بسیاری معتقدند که نواز شریف نیز مانند «ذوالفقار علی بوتو» سیاستمدار فقید حزب مردم، در خانه‌ای که در شهر مری واقع است زندانی خواهد شد.


برخی رسانه‌های پاکستانی از جمله اکسپرس نیوز مشخصات جغرافیایی و حتی معماری این خانه را تشریح کرده و آن را دارای چهار اتاق دانسته‌اند.


با توجه به اینکه این خانه در حال بازسازی است به نظر می‌رسد به زودی پذیرای یک فرد مهم است و این فرد می‌تواند نواز شریف باشد.


از طرفی دیگر زندان ادیاله نیز یک مکان محتمل برای زندانی شدن نواز شریف است و بازسازیهایی که در این زندان در حال انجام است از چشم رسانه‌ها و حتی خود شخص نواز شریف دور نمانده است.


قرار است به زودی تکلیف نهایی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف مشخص شده و رهبر سابق حزب نواز، در جریان آینده سیاسی خود قرار بگیرد.


نواز شریف 67 سال سن دارد و تاکنون سه بار به عنوان نخست وزیر پاکستان انتخاب شده که هیچ وقت موفق به اتمام دوره 5 ساله خود نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته