دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 12:18

تجلیل سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار از کارکنان پرتلاش و خدوم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه جمعی از اعضای هیات رئیسه به صورت سرزده در منزل دو تن از کارکنان پرتلاش و فعال دانشگاه حاضر شد و از زحمات و تلاش‌های ایشان قدردانی کرد.
کد خبر : 27727

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه جمعی از اعضای هیات رئیسه به منظور قدردانی و تجلیل از زحمات دلسوزانه کارکنان دانشگاه، به صورت سرزده در منزل دو تن از کارکنان فعال و پرتلاش دانشگاه حاضر شد و از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه ایشان تجلیل کرد.


میرساردو که شب گذشته در منازل قاسم مهرعلی‌تبار و راضیه ترامشلو از همکاران اداره امور ورزش و اداره ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور یافته بود، در جمع خانواده آنان از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه نامبردگان قدردانی کرد و گفت: برای رسیدن دانشگاه به قله‌های پیشرفت باید تلاش و کار بی‌وقفه را ادامه دهیم.


سرپرست واحد گرمسار با بیان اینکه تلاش، همت، همکاری، صرفه‌جویی و عشق و علاقه کارکنان سبب سربلندی دانشگاه شده است، افزود: هدف از این دیدارها عرض خسته نباشید و قدردانی از زحمات دلسوزانه کارکنان و بررسی و حل مسائل و مشکلات آنان است و این روند ادامه خواهد داشت.


وی گفت: هدف دانشگاه رضایت‌مندی بیشتر و افزایش روحیه امید و آرامش کارکنان است که سبب کارایی بیشتر آنان خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته