دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1397 - 15:14

سرپرست خونه به خونه: انصراف ما قطعی است

سرپرست تیم خونه به خونه گفت: تا این لحظه(15:20) انصراف ما از حضوردر فینال جام حذفی قطعی است.
کد خبر : 276821

ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه بابل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد تصمیم این باشگاه برای کناره‌گیری از فینال جام حذفی گفت: «با توجه به بی‌عدالتی‌هایی که در روز گذشته در مسابقات لیگ دسته اول بوجود آمد مسئولان باشگاه و شخص آقای حسن زاده تصمیم گرفتند که از حضور در فینال جام حذفی انصراف دهیم تا برای یک بار هم شده جلوی بی‌عدالتی‌های فوتبال را بگیریم.»


محمودی ادامه داد: «روز گذشته اتفاقات عجیبی در بازی نساجی و راه‌آهن رخ دهد و کارشناسان اگر فیلم این بازی را ببینند متوجه می‌شوند که چه صحنه‌هایی رقم خورد. مگر نساجی و راه‌آهن با یکدیگر بازی هندبال برگزار می‌کردند که باید 6 گل رد و بدل می‌شد. در هر صورت ما در حالی که برای ساعت 19:30 بلیط داشتیم و همه کارهای ما در خرمشهر هم انجام شده بود تا این لحظه تصمیم ما به کناره‌گیری از فینال جام حذفی است و این تصمیم ما هم عواقب بدی برای فدراسیون فوتبال دارد.»


سرپرست خونه به خونه در مورد درگیری‌اش با سعید فتاحی در جریان مسابقه روز گذشته گفت: «آقای فتاحی بدون هیچ دلیلی با مشت به صورت من زدند و جای مشت فتاحی هم روی صورت من است. من هم از این آقا شکایت کردم و تا آخر پیگیر این موضوع هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب