دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سیستان و بلوچستان مطرح شد

استقبال سرپرست واحد زاهدان از راه‌اندازی شورای هم‌اندیشی دانشگاه‌‌های استان سیستان و بلوچستان

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان گفت: مشارکت و همراهی لازمه توسعه علمی و فرهنگی استان است.
کد خبر : 27681

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های علمی و پژوهشی همراه و همگام با دانشگاه‌های استان در یک راستا گام برمی‌دارد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تبیین درست جایگاه بهداشت و درمان را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش حوزه علوم‌پزشکی برشمرد و عنوان کرد: تلاش‌های انجام‌شده در راستای توسعه رشته‌های علوم‌ پزشکی و راه‌اندازی درمانگاه و دی‌کلینیک برای برطرف کردن مشکلات استان و پرورش نیروی متخصص بومی است.


این مسئول با قدردانی از حمایت دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان از حوزه پزشکی واحد زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکنون در جذب هیات علمی موفق بوده‌ است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به شاخص‌های کیفیت‌بخشی در امور آموزشی و پژوهشی در استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب استان، دانشگاه‌های استان باید در راستای ارتقای آن همکاری و مشارکت داشته‌ باشند. موفقیت بدون همیاری و همراهی امکان‌پذیر نیست.


کمالیان محصول تلاش‌های دانشگاهی را ارتقای خدمات علمی و سیستم آموزش عالی کشور دانست و با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی شورای هم‌اندشی در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سال همدلی و همزبانی ایجاد چنین شوراهایی خود مصداق شعار سال است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این دیدار در خصوص شورای هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضای هیات علمی سرآمد و ممتاز و ایجاد کمیته‌های تخصصی گفت: با توجه به ظرفیت‌های علمی که در اختیار دانشگاه است، اعضای هیات علمی به صورت تخصصی می‌توانند در همه‌ زمینه‌ها فعالیت کنند.


دکتر محمودرضا میری افزود: اکنون یکی از مسائل عمده در شهر زاهدان حاشیه‌نشینی است که مشکلات بهداشتی، درمانی و فرهنگی را به همراه دارد و دانشگاه باید با دید علمی به بررسی موضوع بپردازد.


دکتر علی‌رضا بندانی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، هم با تأکید بر مشارکت و همکاری دانشگاه‌های استان، نتیجه‌ این همراهی را تعالی استان در سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی برشمرد و گفت: ما به عنوان جامعه دانشگاهی استان در صدد آن هستیم تا زمینه‌ی لازم را برای رشد علمی جوانان مهیا کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته