دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 08:54
در گفت و گو با آنا

بهادر مولایی: بهداد بداند رقیبی سر سخت برای او هستم/ با رفتن رضازاده اوضاع بهتر شده است

ملی پوش دسته 105 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ابراز امیدواری کرد تا در کنار رقابت سالم با بهداد سلیمی، رقیبی سرسخت هم برای او باشد.
کد خبر : 27677

بهادر مولایی ملی پوش دسته 105 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبر گزاری آنا در خصوص آخرین شرایط خود پس از مصدومیت اظهار داشت: «خدارو شکر وضعیتم در حال حاضر خوب است و حدود 2 ماه است که تمریناتم را شروع کرده‌ام و قصد دارم تا رکورد 265 کیلوگرم را هم بشکنم.»


مولایی این روزها در حال تمرینات مداوم است تا بتواند با آمادگی کامل در مسابقات جهانی شرکت کند و در اختیار کادر فنی تیم ملی وزنه برداری قرار بگیرد.


وی ضمن تاکید بر آمادگی روز افزون خود گفت: «تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم روز به روز آماده‌تر شوم و بتوانم به شرایط قبل از مصدومیت برگردم و با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشم.»


رقابت های جهانی وزنه برداری قرار است آبان ماه در شهر هوستون آمریکا برگزار شود که به طور حتم بهادر مولایی حساب ویژه‌ای روی این مسابقات باز کرده‌است تا بتواند صاحب خوش‌رنگترین مدال این دوره از مسابقات شود.


مولایی در این باره نیز گفت: «تمام سعی و تلاشم بر این است که بتوانم با برنامه ریزی‌هایی که مربیان برایم انجام داده اند به مسابقات جهانی برسم و با آمادگی کامل بر روی صحنه بروم و این قول را هم می دهم که در صورت حضور در مسابقات جهانی مدال طلا را کسب کنم.»


بهادر مولایی در حالی به جمع اردو نشینان تیم ملی اضافه که باید با بهداد سلیمی رقابت کند. رقابت این دو این امیدواری را دراردوی تیم ملی وزنه برداری به وجود آورده‌است با توجه به رقابتی که بین مولایی و بهداد سلیمی وجود دارد وزنه برداران سنگین وزن ایران در مسابقت جهانی بتوانند عنوان قوی ترین مرد جهان را دوباره از آن خود کنند.


بهادر در این باره گفت: «این درست است که بهداد سلیمی رقیب من است اما در عین حال با او رفاقت هم دارم و تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم رقیبی سر سخت برای او باشم.»


دارنده مدال نقره جهان در پایان در خصوص وضعیت فدراسیون وزنه برداری پس از رفتن رضازاده گفت: «بعد از رفتن رضا زاده اوضاع خوبی بر فدارسیون حاکم است و شرایط اردوها نسب به قبل خیلی بهتر شده است و همه چیز در آرامش کامل است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته