دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 08:56

تجلیل فرماندار فومن از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

فرماندار شهرستان فومن که میهمان محفل انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بود، از فعالیت‌های برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرآن و عترت(ع) تمجید کرد.
کد خبر : 27675

میرشمس مومنی‌زاده در حاشیه برپایی محفل انس با قرآن کریم که همزمان با روز بیست و چهارم از ماه نزول کلام الهی در نمازخانه آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: توجه به قرآن کریم و ایجاد فضای مناسب برای بهره‌مندی دانشگاهیان و اقشار مختلف جامعه به مباحث قرآنی نه تنها در ماه مبارک رمضان بلکه در تمام ایام سال باید ملموس باشد که این امر در دانشگاه آزاد اسلامی رونق دارد.


وی افزود: بهترین اعمال در شب‌ها و روزهای ماه مبارک رمضان تلاوت و تدبر در قرآن کریم است، اگر چه تلاوت کلام‌الله مجید در تمام اوقات ثواب دارد، چون قرآن در ماه مبارک رمضان به قلب نازنین پیامبر مهر و رحمت (ص) نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه‌ای برخوردار است.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این آیین گفت: برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن رمضان است.


حجت‌الاسلام غلامرضا تقی‌زاده افزود: اگر کسی در این ماه یک آیه از قرآن را تلاوت کند، ثوابش مثل کسی است که در غیر ماه مبارک رمضان یک ختم قرآن کرده است.


در این مراسم که با حضور مجتبی ملکی چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، اعضای هیئت رئیسه، دانشجویان، استادان، کارکنان این واحد دانشگاهی و جمعی از مردم منطقه برگزار شد، تلاوت محمد فلاح‌پور قاری برجسته ایران اسلامی و نفر اول مسابقات بین‌المللی لیبی و کمیل پورقاسم از قاریان استان گیلان، فضای محفل را نورانی و معطر به عطر قرآن و عترت (ع) کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته