دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خزاعی در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت:

تمامی معاونت‌ها ملزم به اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از دبیرخانه هیأت امنای استان هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با توجه به موارد مطرح شده در جلسه شورای روسای دانشگاه در دبیرخانه هیأت امنای استان اظهار کرد: تمامی معاونت‌ها ملزم به اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از دبیرخانه هیأت امنای استان هستند.
کد خبر : 27674

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی در جلسه هیأت رئیسه واحد دانشگاهی جیرفت افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و ایجاد منابع درآمدی غیرشهریه‌ای جزء دانشگاه‌های پیشتاز بوده است، باید در این راه با تلاش و پشتکار مضاعف و برنامه‌ریزی‌های مدون علمی که آینده‌ و چشم‌انداز فردای مجموعه های علمی خواهد بود، حرکت کند.


خزاعی یکی از مواردی را که موجب رشد و بالندگی یک مجموعه‌ دانشگاهی می‌شود، تلاش در راستای اهداف مهم و تدبیر در مشارکت‌های جمعی صاحبان ایده‌های خلاقانه دانست و افزود: آینده‌پژوهی و ارتقای توانمندی‌ها یکی از اصولی خواهد بود که باید هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی به آن تمرکز و با بسط و گسترش آن بستری مناسب را مهیا کند.


وی با تأکید بر وجود ظرفیت خوب انسانی اعم از پرسنل و هیأت علمی به همه‌ معاونت‌ها توصیه کرد که از این ظرفیت خصوصاٌ با تشکیل اتاق فکر در راستای ارتقای حوزه کاری خود حداکثر استفاده لازم را داشته و هر کدام از معاونان این واحد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف باید برای بهینه و کیفی‌سازی و ارائه خدمات به جامعه هدف، کوشا باشند.


این مسئول با متذکر شدن برای تدوین دقیق و ساماندهی در اجرای برنامه‌های راهبردی به معاونان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف ما رشد همه جانبه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است، باید حرکت خود را در مدار و حول توانمندی‌های داخلی هدایت کرد.


خزاعی، برنامه‌های توسعه‌محور هر یک از حوزه‌های معاونت‌ها که نقش عملیاتی و روند رو به پیشرفت را دارند، بسیار حائز اهمیّت و مهم دانست و این فرآیند را به همه معاونان توصیه کرد.


وی بر لزوم کاهش هزینه‌ها در برنامه‌ریزی دقیق همه‌ معاونت‌ها برای عملیاتی کردن برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ سال 94 تاکید کرد و با اعلام اینکه سیاست‌های مدیریتی دانشگاه در این مهم متمرکز است، گفت: دیگر وقت شعار دادن و حرف زدن نیست بلکه وقت عمل کردن است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته