دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1397 - 12:26

حذف حق مدیریت خدمات داروخانه‌ها هنوز ابلاغ نشده است

سخنگوی سازمان غذا و دارو ابلاغ رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف حق مدیریت خدمات داروخانه‌ها را تکذیب کرد و گفت تاکنون هیچ حکمی به ما ابلاغ نشده است .
کد خبر : 276718

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اخیراً اخباری منتشر شده که عنوان می‌کند با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، دریافت «حق مدیریت خدمات دارویی» در داروخانه ها ممنوع شد. حق مدیریت خدمات دارویی، عنوان جایگزین «حق فنی داروخانه‌ها» بود که تیر ماه ١٣٩٣، دیوان عدالت اداری با استناد به مفاد قانون بیمه خدمات درمانی- مصوب ١٣٧٣- دریافت این رقم را توسط داروخانه‌ها ممنوع اعلام کرد.


دکتر کیانوش جهان پور سخنگوی سازمان غذا و دارو در مورد این اخبار به برنامه پایش گفت: من این اخبار را فقط از طریق رسانه ها شنیدم و تاکنون هیچ حکمی از دیوان دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف حق مدیریت خدمات داروخانه ها با ما ابلاغ نشده است .


وی افزود: دریافت حق مدیریت دارویی یک مصوبه دولتی است و در صورت حذف آن از طریق هیأت دولت داروخانه‌داران می‌توانند حق خود را پیگیری کنند .


تعارض منافع در باشگاه اندیشه ورزان نفت و نیروی ایرانیان


کیا داوود اسفندیاری شب گذشته در برنامه پایش با اشاره به نام اعضای باشگاه اندیشه ورزان نفت و نیروی ایرانیان گفت: ترکیب اعضای این باشگاه که شامل آقایان خاموشی، ترکان، زنگنه و ... می‌شوند نشان می‌دهد که فعالیت این باشگاه باعث ایجاد تعارض منافع شود.


وی افزود : اگر قرار است اینجا رانت اطلاعاتی وجود داشته باشد چه کسی باید پاسخگو باشد و جریانات اداری مالی و اقدامات این باشگاه چرا شفاف سازی نمی‌شود. اگر این باشگاه با در اختیــار گرفتن مصادر امور از طریق ارتباطات و رانت‌های مختلفی که در این وزارتخانه‌ها در وجود دارد اقداماتی از این دست انجام دهد چه کسی پاسخگوست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته