دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1397 - 11:33
احد پازاج:

شورای فنی کشتی فرنگی برخلاف قانون عمل نکرد

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و امید ایران گفت: مجوز دوباره به کشتی گیران جهت حضور در انتخابی تیم ملی طبق فرایند قانونی صورت گرفته‌است.
کد خبر : 276451

احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و امید ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره فرایند انتخابی تیم ملی و میدان دادن دوباره اعضای شورای فنی به برخی از کشتی گیران گفت: این تصمیمات همگی براساس مجوز بوده و به هیچ وجه بر خلاف فرایند انتخابی تیم ملی ما رفتار نکردیم. تمام کشتی گیران ما در مراحل اول انتخابی حضور داشتند و تصمیم گیری برای حضور آنها طبق نظر شورای فنی بالاترین مرجع بوده و خارج از این فرآیند صورت نگرفته است.


وی ادامه داد: برخی کشتی گیران جوان هستند و جا برای رشد و پبشرفت دارند از همین روی ما به آنها این میدان را دادیم که در مراحل بعدی انتخابی هم خودشان را محک بزنند و همانطور که گفتم تمام این تصمیمات براساس فرآیند انتخابی که برای ما تنظیم شده است انجام گرفته و کار غیرقانونی صورت نگرفته است و نمی دانم چرا برخی می گویند برخلاف فرآیند انتخابی تصمیم گیری کرده‌ایم.


وی در مورد حضور فرشاد بفلکه در مرحله دوم به رغم اینکه در مرحله اول نمایش ضعیفی داشت عنوان کرد: بفلکه در مرحله اول انتخابی تیم ملی در وزن 77 کیلوگرم پنجم شد و عملکرد خوبی نشان داد اما با توجه به اینکه ما در وزن 72 کیلوگرم هم ضعف داریم از همین روی شورای فنی این تصمیم را گرفت که بفلکه می تواند در وزن 72 این بار انتخابی بدهد و وزنش را تغییر دهد از همین روی به او دوباره مجوز حضور دادیم.


پازاج در مورد عدم هماهنگی کادرفنی و سعید عبدولی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و این که مشخص نیست عبدولی در کدام وزن کشتی بگیرد، گفت: هنوز مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیامده است و نباید پیش داوری در مورد آن کنیم!




انتهای پیام/

برچسب ها: احد پازاج
ارسال نظر
قالیشویی ادیب