دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بحران در ملوان کامل شد؛ شهبازی از خرید قوهای انزلی انصراف داد/ انتخاب سرمربی توسط هیات مدیره

جواد شهبازی که یکی از متقاضیان خرید سهام باشگاه ملوان محسوب می شد از تقاضای خود صرف‌نظر کرد.
کد خبر : 27645

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از این که داریوش بهشتی نتوانست اﻟﺰاﻣﺎﺕ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ را اجرایی کند، جواد شهبازی نیز که یکی دیگر از متقاضیان خرید سهام باشگاه ملوان محسوب می شد از تقاضای خود صرف نظر کرد تا وضعیت این باشگاه هم‌چنان در بلاتکلیفی قرار داشته باشد.


محمود آذرگون، عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی درباره آخرین وضعیت باشگاه ملوان به آنا گفت: «متاسفانه باشگاه ملوان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. قرار بود تا ساعت 14 امروز داریوش بهشتی ضمانتنامه بانکی خود را به هیات مدیره باشگاه ارائه دهد اما وی این کار را انجام داد تا عملا واگذاری باشگاه به وی منتفی شود.»


وی در ادامه تصریح کرد: «انصراف شهبازی از خرید باشگاه ملوان به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. در جلساتی که با شهبازی داشتیم وی عنوان کرد که چینش اعضای هیات مدیره باید با نظر وی صورت بگیرد. ما نیز اعلام کردیم تا زمانی که وی تعهدات خود را اجرایی نکند نمی توانیم در این زمینه قولی بدهیم.»


آذرگون با اشاره به اینکه فرصت کمی تا آغاز لیگ برتر باقی مانده عنوان کرد: «اگر واگذاری باشگاه ملوان به شهبازی منتفی شود، هیات مدیره باشگاه ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم را مشخص خواهد کرد. مدیریت باشگاه نیز بر عهده هیات مدیره و دنیامالی خواهد بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته