دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1397 - 10:17
معاون اداری مالی واحد تاکستان در گفت‌وگو با آنا:

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نگران پرداخت شهریه نباشند

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: با تدابیر اندیشیده شده دانشجویان مقاطع  کارشناسی ارشد و دکتری این واحد دانشگاهی نباید نگران پرداخت شهریه تحصیلی باشند.
کد خبر : 276408

مهندس جعفر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: برای رفع دغدغه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس تصمیمات اتخاذشده در واحد تاکستان این دانشجویان می‌توانند علاوه بر تقسیط شهریه خود از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی، وام وزارت علوم و تسهیلات بانک ملی نیز استفاده کنند.


وی گفت: دانشجویان می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات به صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کنند. این شرایط برای همه دانشجویان مقاطع دیگر دانشگاه نیز حاکم است و می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.



معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تأکید کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد تا ترم سوم و دانشجویان دکتری تخصصی تا ترم ماقبل آخر می‌توانند به‌ شرط تأمین اعتبار از وام وزارت علوم با کارمزد 4 درصد بهره‌مند شوند.


وی گفت: این وام به‌صورت وام شهریه بوده و صرفاً برای تأمین بخشی از شهریه دانشجویان استفاده می‌شود و به‌صورت بلندمدت و بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته