دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1397 - 09:47

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه بیرجند برگزار شد

سرپرست دانشگاه بیرجند، اجرای اسناد بالادستی را برنامه پیش روی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: تبدیل دانشگاه بیرجند به یک دانشگاه کارآفرین در دستور کار است.
کد خبر : 276397

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حسین سیمائی صراف در آیین تکریم و تقدیر از رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه بیرجند اظهار کرد: این دانشگاه از مجموعه‌های پرافتخار آموزش عالی کشور است. اضافه شدن مأموریت‌های جدید به ماموریت‌های قبلی دانشگاه‌ها، موجب شده است تا سند آمایش آموزش عالی برای توانمندسازی و کیفیت بخشی و متناسب ساختن آن با ضرورت جامعه تدوین شود.


وی افزود: امیدوارم با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی، سند آمایش آموزش عالی کشور هرچه سریع‌تر محقق شود.


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با تقدیر از خدمات دکتر خلیل خلیلی رئیس سابق دانشگاه بیرجند در دوران تصدی بر این دانشگاه، برای دکتر احمد خامسان سرپرست دانشگاه بیرجند نیز آرزوی موفقیت کرد.


دکتر احمد خامسان سرپرست دانشگاه بیرجند نیز از همه کسانی که در بیش از ۴۰ سال فعالیت دانشگاه زحمت کشیده‌اند تقدیر کرد.


وی اسناد بالا دستی وزارت متبوع و سند چشم‌انداز دانشگاه را مرجع برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد دانشگاه بیرجند از یک دانشگاه پژوهش محور و آموزش محور به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شود.


سرپرست دانشگاه بیرجند با اشاره بحران آموزش عالی اظهار کرد: بخشی از این بحران‌ها مربوط به رشد نامتوازن آموزش عالی است.


دکتر خلیل خلیلی رئیس سابق دانشگاه بیرجند نیز با ارائه گزارشی از اهم اقدامات و توفیقات دانشگاه در دوران ریاست خود، افزایش رنکینگ دانشگاه، اجرای پروژه های عمرانی، تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه، توسعه فضای سبز و توسعه نیروی انسانی را از موفقیت های این دوره مدیریت دانشگاه برشمرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: معارفه
ارسال نظر
قالیشویی ادیب