دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 16:39
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به 17 هزار حادثه‌دیده در هفته گذشته

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۷۲۸ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۱۷ ‌هزار و ۲۵۱ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۵۰۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.
کد خبر : 27634

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ حسین درویشی با اشاره به این که ۳۲۷ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۶۸ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۷ مورد از مجموع حوادث گذشته مربوط به کوهستان، ۱۳ مورد ساحلی و دریایی، ۱۲ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، پنج مورد توفان و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۱۷ ‌هزار و ۳۱۹ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۶ هزار و ۳۰۳ تن در توفان، ۹۴۹ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۳ تن در حوادث شهری، ۵۲ تن در کوهستان، ۲۶ تن در حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۷ ‌هزار و ۲۵۱ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۶ هزار و ۳۰۳ تن در توفان، ۸۹۱ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۸ تن در حوادث شهری، ۵۱ تن در کوهستان، ۲۲ تن در حوادث ساحلی و دریایی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.


وی به اسکان اضطراری ۵۰۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۵۵۰ تن نجات یافتند که ۴۳۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۱۵ تن سرپایی درمان شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته