دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تلاش رسانه های حامی دولت برای به حاشیه بردن برجام

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح مسائل فرعی توسط رسانه‌های حامی دولت قطعاً برای به حاشیه بردن مسئله برجام و مشکلات مردم است، گفت: مشکل اساسی امروز کشور ما اشتغال جوانان و معیشت مردم است.
کد خبر : 276336

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به برجسته‌سازی برخی مباحث حاشیه‌ای به عنوان مسائل اصلی جامعه در رسانه‌های حامی دولت، این اقدام آنان را در راستای انحراف افکار عمومی جامعه از مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان دانست و اظهار داشت: مشکل اساسی امروز کشور ما مسئله بیکاری و اشتغال جوانان و معیشت مردم است.


وی افزود: طرح مسائل فرعی کشور به عنوان مشکلات اساسی مردم برای به حاشیه بردن موضوعات اصلی و اساسی کشور توسط هر فردی بزرگترین خیانت به ملت ایران است، البته مردم آگاه هستند و متوجه همه این امور می‌شوند، مردم کاملاً تشخیص می‌دهند که چه افرادی به دنبال حل مشکلات اساسی کشور هستند و چه افرادی به دنبال بیان مسائل حاشیه‌ای؛ فلذا طرح مباحث اینچنینی در جامعه جز اینکه موجب مغفول ماندن مسائل و مشکلات اصلی کشور می‌شود، سود دیگری برای مردم ندارد.


امیرآبادی تصریح کرد: موضوع درگیری که بین پلیس و خانمی که اتفاق افتاده در داخل ساختمان مربوطه قطعاً پیگیری می‌شود و این این موضوع نباید به عنوان مسئله اصلی کشور مطرح شود.


وی ادامه داد: اتفاق مهمی که در اردیبهشت ماه قرار است بیفتد، این است که آیا آمریکا در برجام باقی نمی‌ماند یا نه، کما اینکه در طول اجرای برجام هم آمریکایی‌ها به هیچ وجه به تعهدات خودشان عمل نکردند، در حالی که ما به همه تعهداتمان در برجام عمل کردیم، طرح مسائل حاشیه‌ای و فرعی توسط رسانه‌های حامی دولت قطعاً برای به حاشیه بردن مسئله برجام و مشکلات مردم است.


نماینده قم در مجلس همچنین گفت: افرادی که انتظار داشتند با یک قرارداد برجام همه مشکلات کشور را حل کنند، امروز شاهدند که این اتفاق نیفتاد به همین دلیل به دنبال بیان مباحث حاشیه‌ای هستند تا مردم و افکار عمومی را از این موضوع مهم منحرف کنند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نیز بیکاری و اشتغال جوانان است، این افراد بدانند با انحراف افکار عمومی رَه به جایی نخواهند برد، چرا که مردم آنان را می‌شناسند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته