دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1397 - 15:30
مدیرعامل باشگاه سایپا:

دوست داریم استقلال قهرمان جام حذفی شود/ همکاری با دایی آرزوی تمام باشگاه‌های ایران

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارد و ما هم دوست داریم که این اتفاق بیفتد تا سایپا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.
کد خبر : 276197

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سایپا که در این فصل عملکرد درخشانی با علی دایی داشته است در نهایت موفق شد با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول شانس کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد. سایپا در صورتی در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت که استقلال بتواند در فینال جام حذفی از سد خونه به خونه عبور کند.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد سایپا در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: «باشگاه سایپا در ابتدای فصل که علی دایی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد برنامه‌اش قرار گرفتن در بین تیم‌های رده بالای جدول بود اما کسب سهمیه آسیایی جز هدف اصلی باشگاه نبود اما دایی قول داد که تمام توانش را می‌گذرد تا تیم بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند. خوشبختانه تیم نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و قرار گرفتن در مکان چهارم جدول برای ما ارزشمند است ضمن اینکه اگر تساوی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد نبود در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار داشتیم.»


وی در خصوص شانس سایپا برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «در حال حاضر آسیایی شدن ما منوط به قهرمانی استقلال در جام حذفی است. استقلال تیم بسیار خوبی است و توانایی قهرمانی در این جام را دارد و ما هم دوست داریم که این اتفاق بیفتد تا سایپا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با ادامه همکاری این باشگاه با علی دایی برای فصل آینده گفت: «هر باشگاهی دوست دارد تا با علی دایی کار کند و خوشبختانه باشگاه سایپا هم این شانس را داشت که در این فصل در کنار این مربی بزرگ همکاری کند. قطعا دوست داریم این همکاری ادامه دار باشد و دایی در فصل بعد هم سرمربی سایپا باقی بماند.»


درویش در مورد پیشنهادهای باشگاه‌های دیگر به قلی‌زاده و ترابی گفت: «علی قلی‌زاده با باشگاه سایپا قرارداد ندارد و بعد از 10 سال که در تمام رده های سایپا بازی کرد در این فصل قراردادش به اتمام رسید. قلی‌زاده به ما قول داد در صورتی که بخواهد به فوتبالش در ایران ادامه دهد در سایپا بازی می‌کند اما هدف اصلی این بازیکن ترانسفر شدن به اروپا است. مهدی ترابی هم با سایپا قرارداد دارد و منتظر پیشنهادهای خارجی است. ترابی در فصل گذشته از اروپا پیشنهاد داشت و اگر در این فصل هم پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشد ترانسفر می‌شود اما در ایران برای سایپا بازی می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته