دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

سیدصالحی: فساد در نقل و انتقال بازیکنان وجود دارد/ به تیمی می‌روم که عزتم حفظ شود

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خورستان گفت: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان شایسته نمی توانند به حقشان برسند.
کد خبر : 27618

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا عنوان کرد: «اگر به گذشته بازگردیم هیچ گاه به تیم فوتبال سایپا نمی رفتم. دلایل کنار گذاشتنم از این تیم فنی نبود و به زودی اتفاقات پشت پرده سایپا را بیان خواهم کرد.»


وی افزود: «در همان زمان از طرف رسول خطیبی برای حضور در تیم تراکتورسازی دعوت شدم اما به خاطر قولی که به سرمربی سایپا داده بودم به تراکتور نرفتم. ای کاش چنین کاری را انجام نمی دادم.»


مهاجم فصل گذشته استقلال خورستان درباره پیشنهادهایش برای لیگ پانزدهم اظهار داشت: «تصور می کردم با توجه به عملکرد خوبی که در استقلال خوزستان داشتم باز هم برای حضور در این تیم با من مذاکره شود اما اینگونه نشد. در حال حاضر از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم. در درجه اول می خواهم در تیمی حضور داشته باشم که عزتم حفظ شود چرا که هیچگاه به دنبال ماندن با ذلت و خواری نبوده ام.»


مهاجم سابق سرخابی ها در ادامه تصریح کرد: «لیگ پانزدهم با مشکلات مالی بسیاری برای بازیکنان همراه خواهد بود. به طور حتم بسیاری از بازیکنان حتی نمی توانند 70 در صد مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند. با نگاهی به وضعیت دو تیم مطرح فوتبال کشورمان مشخص می شود که فوتبال ایران در بحران مالی به سر می برد.»


سیدصالحی درباره تیم های مدعی در فصل پانزدهم عنوان کرد: «به مانند فصل گذشته تیم های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و نفت تهران باز هم مدعی خواهند بود. به طور کل تیم هایی که در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشند می توانند جزو تیم های بالانشین جدول قرار بگیرند.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «فساد در نقل و انتقال بازیکنان وجود دارد و بیداد می کند. بازیکنانی که کیفیت چندانی ندارند با بالاترین مبالغ قرارداد می بندند. این در حالیست که بسیاری از بازیکنان شایسته بیرون گود مانده اند و منتظرند تا تیم ها به سراغ آنها بروند. با شرایط فعلی این بازیکنان نمی توانند به حقشان دست پیدا کنند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: گفت و گو مصاحبه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته