دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا داودنژاد از نقش پنج سالگی‌اش در «بی‌پناه» می‌گوید

فیلم «بی‌پناه» 29 سال پس از تولید در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 27580

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی چارسو، در ادامه برنامه مروری بر سینمای دهه 60 ایران، یکشنبه 21 تیر از ساعت 21:30 فیلم «بی پناه» به کارگردانی علیرضا داودنژاد روی پرده می‌رود و پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور رضا داودنژاد، بازیگر این فیلم برگزار می‌شود.


رضا داودنژاد که در ماه های اخیر و بعد از بهبودی کامل، کمتر در مراسم پرسش و پاسخ فیلم‌ها حاضر شده است، در این برنامه درباره نقشی که در پنج سالگی در این فیلم بازی کرده است، سخن می‌گوید.


در جلسات قبلی این برنامه، نیز مهراوه شریفی‌نیا و عطیه معصومی نیز از نقش‌های کودکی خود در فیلم‌های «دزد عروسک‌ها» و «پرنده کوچک خوشبختی» گفته بودند.


فیلم ملودرام «بی پناه» ساخته سال ۱۳۶۵ است که مانند برخی از آثار دیگر علیرضا داودنژاد به مشکلات جوانان و دغدغه‌های اجتماعی می‌پردازد. داستان فیلم درباره مردی معتاد است که زندگی خانوادگی‌اش در آستانه فروپاشی است، اما با حضور یک منجی نجات پیدا می‌کند. فریماه فرجامی، مصطفی طاری، عبدالرضا اکبری و رضا داودنژاد در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


برنامه مروری بر سینمای دهه 60 ایران زیر نظر امیر پوریا، منتقد و مدرس سینمای ایران در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود و تاکنون فیلم‌های «مادیان»، «ریحانه»، «نقطه ضعف»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «دزد عروسک‌ها»، «طلسم»، «شبح کژدم» و «کشتی آنجلیکا» در این پردیس نمایش داده شده است.


پردیس سینمایی چارسو در تقاطع خیابان‌های جمهوری و حافظ واقع شده است و علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به سایت www.cinemacharsou.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته