اکرام دانشجو نباید ظاهری و مقطعی باشد
مهدی بصیرت در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت دانشگاه در راستای کاهش مشکلات کارکنان قرار دارد.»
وی با توجه به مبحث تکریم ارباب رجوع در دانشگاه خاطرنشان کرد: «بخش زیادی از عمر ما در محل کار و برای خدمت به نظام آموزش عالی کشور سپری میشود، پس باید سعی کنیم با دلسوزی و در فضایی صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر - خلیج فارس عنوان کرد: «پرسنل با بردباری، عطوفت و مهربانی با ارباب رجوع و برخورد توأم با احترام و عطوفت و درخور شأن و مقام آنان برخورد کنند.»
وی خدمت به دانشجویان و احترام به آنان را یکی از وظایف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس معرفی کرد و افزود: «یکی از آفتها در تکریم این است که به صورت مقطعی شعارها و رفتارهایی دور از باور و اعتقاد مطرح میشود که با گذشت مقطع خاص دوباره به بوته فراموشی سپرده میشود و اگر این تکریم نهادینه شود به صورت مستمر و دایمی خواهد بود.»
انتهای پیام/