دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1397 - 10:54
سرمربی تیم خاتم اردکان یزد:

لیست نهایی را با همکاری کولاکوویچ هفته آینده اعلام می کنم/ 6 ملی پوش در فهرست اولیه

سرمربی تیم خاتم اردکان یزد گفت: هفته آینده با کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال جلسه خواهیم داشت تا در مورد لیست نهایی و درخواست ما برای حضور 6 ملی پوش در جام باشگاه‌های آسیا تصیم گیری کنیم.
کد خبر : 275581

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره جلسه دیشب و انتخاب بازیکن ملی‌پوش برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا گفت: شب گذشته ما جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برای انتخاب بازیکنان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا داشتیم و به یک اجماع نهایی رسیدیم. تقریبا ما لیست 25 نفره از بازیکنان را آماده کردیم تا در این رقابت‌ها به ما کمک کنند اما فعلا اسامی بازیکنان را اعلام رسمی نمی‌کنیم تا اوایل هفته آینده با ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال جلسه ای داشته باشیم تا در مورد این اسامی با یکدیگر جلسه بگذاریم و در نهایت ببینیم کدام بازیکن می تواند در این مسابقات ما را کمک کند.»


وی گفت: «من فکر می‌کنم تا آن زمان که ما باید اسامی را اعلام کنیم دست کولاکوویچ برای اینکه به ما کمک کند و بازیکنی را در اختیار ما قرار دهد بازتر خواهد شد. در هر حال اوایل هفته آینده قرار است جلسه‌ای بگذاریم و در مورد وضعیت تیم به یک اجماع نهایی برسیم.»


میرحسینی در پاسخ به اینکه در لیست 25 نفره‌اش چه تعداد ملی پوش قرار داده‌است،عنوان کرد: «در لیستی که ما شب گذشته تهیه کردیم شش الی هفت بازیکن هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند و باید ببینم این چند نفر چه زمانی می توانند به ما ملحق شوند و همکاری‌ها از سوی سرمربی تیم‌ملی و فدراسیون با ما صورت می گیرد یا خیر. البته خدا را شکر در جلسه با ضیایی رئیس فدراسیون والیبال او به ما قول همکاری داد و از این بابت خیالمان راحت است. حالا پس از نهایی شدن لیست هر چه سریعتر برای ویزا اقدام می‌کنیم.»


سرمربی خاتم اردکان یزد در مورد حضور وادی در ترکیب تیم گفت: «یکی از گزینه‌های ما وادی است که در حال رایزنی هستیم تا او در این مسابقات ما را همراهی کند.»


مسابقات جام باشگاه های آسیا از 9 تا 16 مردادماه در میانمار برگزار خواهد شد و تیم خاتم اردکان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته