دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 17:05
رئیس اورژانس اجتماعی کشور در گفت‌وگو با آنا:

پدر شکنجه گر در ماهشهر دستگیر شد

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: پدری که سه فرزند خود را در ماهشهر مورد آزار روحی و جسمی قرار داده بود با دستور قضایی بازداشت و مادر نیز تحت پیگرد است.
کد خبر : 275479

رضا جعفری، رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد کودک آزاری در ماهشهر اظهار کرد: پیرو انعکاس خبری در رسانه‌ها مبنی بر آزار سه کودک توسط والدین در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر در تاریخ ۲ ادیبهشت۹۷ طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر، با خط تلفن 123 در خصوص یک مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان ماهشهر جهت بررسی وضعیت کودکان آسیب دیده به بیمارستان اعزام شدند.


وی افزود: بنا به اظهارات عموی بچه‌ها، این کودکان (فاطمه 12 ساله، ام البنین 8 ساله، علی اکبر 5 ساله) توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌کرده‌اند که بنا بر گزارش رسیده پدر کودکان دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد.


جعفری ادامه داد: هم اکنون حال عمومی کودکان با حکم دادستانی شهرستان سرپرستی کودکان را برعهده گرفته است و در منزل عموی خود سکونت گزیدند و مددکاران بهزیستی ضمن انجام مداخلات تخصصی، از لحظه اطلاع رسانی تا حال با دادستانی و خانواده ارتباط داشته و مشاوره‌های لازم توسط مشاوران بهزیستی صورت می‌گیرد.
گفتنی است تیم اورژانس اجتماعی تا تعیین تکلیف نهایی کودکان و ساماندهی کامل آنها موضوع را پیگیری خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته