دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 14:03
عضو شورای شهر تهران:

استاندارد سرویس‌های مدارس باید افزایش یابد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: باید سرویس مدارس از حداقل‌های استانداردهای جهانی برخوردار باشد و تفاوتی میان خودروهایی که در اختیار مدارس هستند با سایر خودروها وجود داشته باشد.
کد خبر : 275393

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدحسن رسولی در مراسم تقدیر از رانندگان برتر، بابیان اینکه در مجموعه مدیریت شهری، شأنی جز خدمت به مردم شهر تهران نداریم، اظهار کرد: شورای شهر تهران در مقام ناظر و قانون‌گذار و شهرداری و سازمان‌های تابعه به‌عنوان دستگاه اجرایی است که درمجموع وظیفه شورا و شهرداری، خدمت به مردم است.


وی با اشاره به اینکه سهم مترو و اتوبوس‌رانی در حمل‌ونقل عمومی حدود 20 درصد است، تأکید کرد: بخش عمده جابجایی مسافران شهری در تهران توسط بخش تاکسیرانی انجام می شود و این بیانگر اهمیت این بخش در جابجایی مسافران شهری است.


عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، همچنین تصریح کرد: در دهه 70 معاون سازمان راهداری بودم و برای درک بیشتر از شرایط رانندگان جاده‌ای، پایه‌یک گرفتم و تجربه کسب کردم تا بدانم مشکلات رانندگان جاده‌ای چیست، معتقدم یک مدیر علاوه بر آگاهی از وظایف و مأموریت‌هایش، باید درکی از شرایط کارکنان خود داشته باشد. با توجه به حضورم در هیات رئیسه راه‌آهن خراسان در دهه 80 می‌دانم که حوزه حمل‌ونقل مسائل متعددی دارد.


رسولی بابیان اینکه لازم است مردم با نمایندگانشان در شورای شهر ارتباط مستمر داشته باشند، تأکید کرد: ضروری است سرویس مدارس از حداقل‌های استانداردهای جهانی برخوردار باشند و تفاوتی میان خودروهایی که در اختیار مدارس هستند با سایر خودروها وجود داشته باشد. رانندگان سرویس مدارس از اعتبار اجتماعی برخوردارند که والدین اعتماد می‌کنند و فرزندانشان را به آن‌ها می‌سپارند.


خزانه‌دار شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: باید سهم تردد خودروهای شهری در سطح شهر، کاهش یابد و تلاش شود تا سهم بخش تاکسیرانی در جابجایی مسافر مطابق با برنامه پنج ساله شهرداری تهران باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته