دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 11:06
نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

تدابیر باواریایی‌ها برای حذف شاگردان زیدان/ مصاف خالقان شگفتی در آنفیلد

مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب با انجام دو بازی حساس پیگیری می‌شود.
کد خبر : 275265

گروه ورزشی خبرگزاری آنا - حمیدرضا نقیبی؛ دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب با برگزاری دو دیدار دنبال می‌شود و نمایندگان نامدار کشورهای اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا که همگی دارای برترین لیگ‌های قاره‌ سبز هستند به مصاف یکدیگر می‌روند.


لیورپول - رم


سرخ‌پوشان آنفلید امشب میزبان سرخ‌‌های شهر رم هستند. لیورپول و رم در حالی حریف یکدیگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند که در مرحله یک چهارم نهایی کسی تصور آن را نداشت که این دو تین بتوانند از سد قهرمان انگلیس و قهرمان احتمالی اسپانیا در این فصل بگذرند اما یورگن کلوپ سرمربی آنفیلدی‌ها و اوزه بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رمی‌ها ثابت کردند که جذابیت فوتبال به واسطه نتایج غیرمنتظره‌اش است. لیورپول کلوپ موفق شد در مجموع دو دیدار 5 بر یک از سد منچسترسیتی گواردیولا عبور کند و پس از سال ها حضور در جمع 4 تیم برتر جهان را حس کند. رم دی‌فرانچسکو نیز با وجود تساوی 4 بر 4 مقابل بارسلونا به لطف گل زده در خانه حریف جواز صعود از مرحله یک چهارم را به دست آورد.


لیورپول در این فصل تحت‌الشعاع درخشش کم‌نظیر محمد صلاح که توانسته عنوان برترین بازیکن این فصل لیگ جزیره را به دست آورد قرار دارد و حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان را تقریبا مسجل کرده است. شاگردان کلوپ با ارائه بازی‌های کاملا هجومی امیدوارند تا بتوانند در مصاف با رم برنده شوند تا با امیدواری فراوانی راهی بازی برگشت شوند. روبرتو فیرمینیو و سادیو مانه در کنار محمد صلاح خط حمله بسیار خطرناکی را ساخته‌اند و آنها با حمایت امره جان، آدام لالانا، جوردن هندرسون و جیمز میلنر آمادگی زیادی دارند تا همچون بازی با منچسترسیتی در همان دور رفت خیال خود را آسوده کنند.


در سمت مقابل رمی‌ها که تلاش می‌کنند تا سهمیه برترین رقابت‌های اروپایی را در فصل آینده بگیرند و جایگاه‌شان را در کالچو به اینتر ندهند، روی درخشش ادین ژکو در خط حمله حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. دانیله ده‌روسی، راجا ناینگولان، دیگو پروتی، استفان الشعراوی، الکساندر کولاروف و کاستاس مانولاس نیز بازیکنانی هستند که نقش غیرقابل انکاری در حذف بارسلونا داشتند و به طور حتم می‌توانند امشب هم تلاش با نمایشی مناسب مانع از آن شوند که لیورپول با خیالی آسوده آماده دیدار برگشت شود.


بایرن‌مونیخ - رئال مادرید


باواریایی‌ها فردا شب در شرایطی با اقتداری مثال زدنی قهرمان بوندس‌لیگا شده‌اند مه در این مرحله باید به مصاف رئال مادرید بروند . بایرن مونیخ که با 84 گل زده در پایان هفته 31 بوندس‌لیگا بیش از 3 تیم انتهای جدولی دروازه حریفان را باز کرده با این تدبیر به مصاف رئال مادرید می‌رود که بردی مطمئن را به دست آورد و بدون تردید بازیکنان آماده این تیم کوچکترین کوتاهی در فتح دروازه شاگردان زیدان نخواهند کرد. روبرت لواندوفسکی، توماس مولر، آرین روین، فرانک ریبری و خامس رودریگز اصلی‌ترین گزینه‌های گلزنی باواریایی‌ها به شمار می‌روند.


در سمت مقابل زین‌الدین زیدان که پیش از این موفق شده بایرن مونیخ تحت هدایت پپ گواردیولا اسپانیای و کارلو آنچلوتی ایتالیایی را در لیگ قهرمانان حذف کند، قصد دارد تا مقابل تیم یوپ هاینکس آلمانی هم برنده شود. کریستیانو رونالدو که در بهترین شرایط جسمانی و روانی خود قرار دارد، ستاره اصلی زیدان برابر بایرن مونیخ خواهد بود. در کنار رونالدو، سرخیو راموس، گرت بیل، ایسکو، کریم بنزما، لوکا مودریچ، تونی کروس، مارسلو و حتی کاسیمیرو را می‌توان بازیکنانی دانست که در موفقیت احتمالی رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ موثر خواهند بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته