دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 09:36

واحد نور، میزبان مسابقات استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

مسابقات طناب‌کشی و دارت استادان و کارکنان برادر دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور 7 تیم در رشته طناب کشی و 9 تیم در رشته دارت از واحدهای استان مازندران برگزار شد.
کد خبر : 275250

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پایان در رشته طناب‌کشی تیم‌های واحد محمودآباد، نور و آمل به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در رشته دارت نیز واحد آمل اول، واحد محمودآباد دوم و واحد ساری سوم شدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در حاشیه قبل از برگزاری این مسابقات با بیان اینکه تربیت‌بدنی و ورزش، یک پدیده اجتماعی است که با اعتلای آن می‌توان روابط افراد جامعه و ‏‏‏سلامت جسم و روح را استحکام بخشید، گفت: «یکی از عوامل مهمی که می‌تواند مسئولیت و نقش افراد به‌ویژه قشر جوان را در جامعه متبلور و شکوفا کند، ورزش و تربیت بدنی است که در سازندگی و سلامت جسمی، روحی، اخلاقی و معنوی جامعه تاثیر به‌سزایی دارد.»


دکتر صدرالدین متولی گفت: «تربیت‌بدنی مانند هر پدیده اجتماعی دیگر دارای پیچیدگی، گستردگی و همبستگی خاصی است و با ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی هر جامعه‌ای کاملا در ارتباط است. پرداختن به ورزش، شخصیت اجتماعی را در کنار شخصیت فردی رشد داده و شخصیت اجتماعی سالم نیز می‌تواند استعدادهای افراد را شکوفا سازد.»


رئیس واحد نور افزود: «به طور کلی ورزش در تمام دوران زندگی انسان‌ها حائز اهمیت است ولی چون مبنای تربیت جسم و روح در سنین جوانی گذاشته می‌شود باید اهمیت بیشتری در این دوران برای ورزش قائل بود. بسیاری از آثار نامطلوب محیط اجتماعی، اقتصادی وضعیت خانوادگی و نظایر آن با استفاده از ورزش می‌تواند کاهش یابد یا حتی به طور کلی از میان برود.»


اسامی کارکنان تیم واحد نور در این دوره از مسابقات در رشته دارت و طناب‌کشی به شرح زیر است:


رشته دارت: محمدرضا فلاح، باب الله بتوان، هادی روحانی، علیرضا رضایی و هادی عبدی


رشته طناب کشی: اباصلت نورائی، هادی عبدی ، لطف الله زارع، حسین بهروزی، عبدالله دهقان و مختار ملک زاده




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته