دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همراهی و همدلی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس/3/ + تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس، همراه با خیل عظیم مردم روزه‌دار، بار دیگر حمایت خود را از مستضعفان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین و یمن و ... نشان دادند و به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
کد خبر : 27513

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در راهپیمایی روز قدس


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب امام خمینی (ره) و همگام با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشتند.


جمع کثیری از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس خواستار حفظ وحدت مسلمانان در برابر فتنه‌گران غربی و آمریکایی شدند.


جامعه دانشگاهی واحد نور، پرشورتر از سال‌های گذشته همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی ندای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


در این مراسم دکتر صدرالدین متولی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، معاونین، مدیران، استادان و کارکنان نیز در کنار دیگر اقشار جامعه شهرستان نور حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان نور از ساعت 11 از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا میدان فیضیه ادامه یافت، سپس شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی، اسرائیل و آمریکا، در مصلی این شهر حضور یافته و آخرین آئین عبادی – سیاسی نماز جمعه در ماه پر مهر و برکت رمضان در صفوفی به هم فشرده، خواندند.


دانشگاهیان واحد خورموج هم‌دوش با مردم در راهپیمایی روز قدس


دانشگاهیان واحد خورموج نیز همراه با مردم متدین و همیشه در صحنه خورموج، در سی هفتمین سال برگزاری روز جهانی قدس و شهدای مظلوم یمن به خیابان‌ها آمدند و با شعارهایی نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ابراز داشتند.


جمعی از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج و مردم روزه‌دار شهر خورموج با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس در هوای گرم حمایت خود را از مردم مظلوم مسلمان فلسطین بار دیگر با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده انزجار خود را از کشورهای غربی به نمایش گذاشتند.


مردم و دانشگاهیان خورموج پس از راهپیمایی خود را به میعادگاه نماز جمعه رسانده و با قرائت قطعنامه نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش اعلام کردند و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و آخرین نماز جمعه در ماه پراز خیر و برکت رمضان برگزار کردند.


حضور پرشور دانشجویان و دانشگاهیان واحد فسا در راهپیمایی روز قدس
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، سرپرست، کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا همگام با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا، حضور پررنگی به نمایش گذاشتند.


استادان، دانشجویان و کارکنان روزه‌دار این دانشگاه در ضیافت الله رمضان و در روز قدس با هدف زنده نگه داشتن این روز بزرگ تاریخی به امید رهایی مستضعفان عالم از ظلم و ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مسیر راهپیمایی را پیمودند.


در این راهپیمایی که از میدان شاهزاده قاسم تا مصلای نمازجمعه شهرستان ادامه داشت دانشگاهیان و مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و همه حامیان آنها اعلام و با قرائت بیانیه با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.


اوجگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین در روزهای اخیر باعث شده تا راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه خاصی و پرشورتر از هر سال برگزار شود.


حضور پرشور رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در راهپیمایی روز جهانی قدس


در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1394 هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با پیروی از فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین همراه با مردم شهید پرور این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در راهپیمایی روز قدس



دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور همگام با امت روزه‌دار نیشابور در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کردند.


دکتر جعفر سعیدی سرپرست، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، همصدا با مردم ایران اسلامی با اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10 صبح از محل‌های تعیین شده در نیشابور برگزار و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پس از پایان راهپیمایی، نماز دشمن‌شکن جمعه را همراه با مردم روزه‌دار اقامه کردند.


حضور گسترده دانشگاهیان واحد ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دانشگاهیان واحد ارومیه همدل و هم‌صدا با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و دوشادوش امت مسلمان و روزه‌دار شهرستان ارومیه در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات صهیونیست‌ را محکوم کردند.


دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه همراه و همگام با مردم قدرشناس و آگاه شهرستان ارومیه با تجمع در میدان ولایت فقیه این شهرستان در برنامه‌های پیش‌بینی شده در این میدان شرکت کردند.


در ادامه پس از گذراندن مسیرهای تعیین شده و با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، ضد سعودی و ضد استکباری به مقصد مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه به راهپیمایی پرداخته و دوشادوش سایر نمازگزاران روزه‌دار در نماز جمعه این شهرستان که به امامت حجت‌الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اقامه شد، شرکت کردند.


راهپیمایی دانشگاهیان واحد دشتستان در روز قدس


همزمان باسراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مختلف، حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کردند.


راهپیمایان روزه‌دار، با اعلام انزجار از حمایت استکبار جهانی، اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه و فلسطین و برای از بین بردن استکبار و ظلم، اعلام حضور کردند و در راستای برپایی عدالت جهانی و مبارزه با مستکبران پیشگام و پیش‌قدم شدند.



شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بافق در راهپیمایی روز قدس


همگام با ملت قهرمان ایران، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این مراسم که در بافق از مقابل ساختمان بسیج آغاز شد، کارکنان و استادان این دانشگاه همگام با مردم روزه‌دار بافق با مشت‌های گره کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت‌های اسرائیل غاصب را محکوم کرده و حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین و یمن اعلام کردند.


سپس با تجمع در مسجد جامع بافق و با شعارهای الله اکبر قطعنامه پایانی این راهپیمایی را تائید و بر اجرای آن تاکید کردند.پس از آن نیز به صفوف نماز جمعه مردم شهرستان بافق پیوسته و نماز جمعه را اقامه کردند.


همدلی و همزبانی دانشگاهیان واحد تنکابن با ملت مظلوم فلسطین


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن دوشادوش مردم همیشه در صحنه شهرستان تنکابن با مردم غیور فلسطین اشغالی هم‌نوا شدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و به جهانیان ثابت کردند که قدس متعلق به یک گروه یا جمعیت خاص نیست و به همه آزادی خواهان جهان تعلق دارد.


دکتر محمود صمدی لرگانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: قطعا روز قدس امسال تفاوتهای زیادی با سالهای قبل دارد چرا که این حمایت علاوه بر مردم مظلوم فلسطین شامل مرم سوریه و یمن و... نیز می‌شود ما شاهد جنگ نیابتی امریکایی- اسرائیلی از سوی رژیم سعودی هستیم که در یمن هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند.


وی افزود: دانشگاهیان واحد تنکابن با اظهار همدردی و وفاداری به ملتی که برای آزادی خود تلاش می‌کند آرزوی پیروزی و سربلندی دارد.


حضور پرشور دانشگاهیان واحد بهشهر در راهپیمایی روز قدس


روز جمعه اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر همراه و هم‌نوا با مردم سراسرکشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با آنان همراه و همگام شدند.


دکتر مهرآرا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس نشانه همبستگی ملت‌های اسلامی است و روز حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین است، گفت: دانشگاهیان به عنوان قشر پیشتاز و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، باید با شرکت در این حرکت‌های بزرگ به عنوان ضدصهیونیست به وظایف خود عمل کنند.


در پایان این مراسم اعضای هیئت رئیسه دانشگاه همراه با همه مردم با حضور بر مزار شهدای گمنام و آیت‌الله جباری در مصلی نماز جمعه شهرستان بهشهر در نماز سیاسی و عبادی جمعه شرکت کردند.


حضور دانشگاهیان واحد اردستان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس


راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم از میدان اصلی تا میعادگاه عاشقان الله (نمازجمعه) با شعارهای کوبنده و استکبار ستیز صورت پذیرفت.


عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)خطیب این گردهمایی پرشور با محکوم کردن جنایات 67 ساله اسرائیل در فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد مسئله فلسطین را با حضور داعش کمرنگ کند. آنها با آموزش افرادی اقدام به قتل‌های وحشیانه در کشورهای اسلامی کرده‌اند و بنام اسلام به جان مسلمانان افتاده اند.


عبدالله کرمانی نژاد افزود:سال 2000 نقطه عطف رژیم صهیونیستی بوده است در این سال رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان شکست سنگینی را متحمل شد. علیهذا اسرائیل با عقاید غلط خود که دایه‌دار حکومت بر جهان است به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.


حجت الاسلام دهشیری امام جمعه شهر اردستان در فرازی از خطبه‌های نماز جمعه با توجه به تعامل داعش و اسرائیل،گفت: قدس متعلق به ایران نیست بلکه امروز غیر مسلمان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.


وی با تاکید بر اینکه فلسفه مخالفت با اسرائیل به سخنی از امام علی (ع) باز می‌گردد اظهار کرد: آن‌ حضرت می‌فرمایند شما دشمن ستمگر و یاور مظلوم باشید و امروز ما ستمگرتر از اسرائیل سراغ نداریم.


شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس


هیئت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


دانشگاهیان واحد مهدیشهر همراه با سایر شهروندان روزه‌دار مهدیشهر، با ابراز انزجار و برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن همچون سالهای گذشته در صحنه حضور یافتند.


راهپیمایی روز قدس امسال از ساعت 11:30 از میدان امام(ره) مهدیشهر آغاز شد و تا میعادگاه نماز جمعه ادامه پیدا کرد و پس آن مردم روزه‌دار با اقامه نماز پر فیض جمعه توشه‌ای دیگر از خان بیکران رحمت الهی در این ماه عزیز برداشتند.


حضور گسترده و پرشور دانشگاهیان واحد شهرکرد در راهپیمایی روز قدس


به گزارش آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد همگام با دیگر روزه داران به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و با فریاد الله اکبر و سر دادن شعارهای مختلف انزجاز خودرا از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.


دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به همراه معاونان، استادان، کارکنان و دانشجویان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی همراه با دیگر اقشار مختلف مردم اعلام داشتند.


حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس


راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 14:15َ و بعد از اقامه نماز جمعه در شهرستان بندرماهشهر با حضور دانشگاهیان بندرماهشهر و همراه با آحاد مردم روزه‌دار این شهرستان و در زیر آفتاب سوزان و دمای 50 درجه سانتیگراد برگزار شد.


در این راهپیمایی شماری از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر اعم از استاد، کارمند و دانشجو به همراه آحاد مردم شریف این شهرستان و پس از اقامه نماز جمعه و در زیر آفتاب سوزان و در دمای 50 درجه سانتیگراد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.



در این مراسم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر هم پا با اقشار مختلف مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری انزجار خود را از غده سرطانی و چرکین، اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام داشتند.


در پایان این راهپیمایی عظیم شرکت کنندگان و روزه‌داران با خواندن قطعنامه پایانی حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بندرماهشهر بعد از اقامه نماز جمعه و از مصلی نماز جمعه تا میدان جانباز این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.


حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان مرکز نیکشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر همگام و همصدا با سایر اقشار جامعه و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز
جهانی قدس شرکت کردند.


شرکت‌کنندگان در طول مسیر با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از امریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن اعلام کردند.


راهپیمایی امسال روز قدس به دلیل گرمای بیش از 40 درجه‌ای شهرستان برخلاف شهرهای دیگر کشور ساعت 8 صبح از سه راه بسیج شهرستان آغاز و راهپیمانان تا میدان بسیج شهرستان راهپیمایی کردند.


در این مراسم امامان جمعه تشیع و تسنن شهرستان سخنانی را در مورد اهمیت این روز و فلسفه نام‌گذاری این روز از سوی رهبر کبیر انقلاب ایراد کردند.


در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای قرائت شد و مردم با ندای الله اکبر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و نیز پرچم اسرائیل و امریکا به آتش کشیده شد.


حمایت دانشگاهیان واحد کرج از مردم مظلوم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس


امسال نیز همانند سال‌های گذشته استادان، دانشجویان و کارکنان واحد کرج با حضور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.


در این مراسم دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج و جمعی از معاونان و مسئولان واحد کرج نیز با حضور خود اعلام کردند خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز همچون تمامی سالهای گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک‌بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده اند.



حضور استادان، کارکنان و دانشجـویان واحد دولت آباد در راهپیمایی روز قدس


همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان استادان، کارکنان و دانشجـویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


پیرو فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعلام آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد همگام با مردم غیور ایران اسلامی و شهرستان برخوار با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت‌های گره کرده و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود با اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و مسلمین مظلوم در سراسر جهان روز جهانی قدس را گرامی‌ داشتند.


حضور دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس


مسئولان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان همنوا و همزمان با روز جهانی قدس در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کردند .


در این راهپیمایی که از روبروی مسجد آیت الله موسوی جزایری اهواز برگزار شده بود، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در کنار کارکنان و استادان این دانشگاه همراه و هنوا با مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جهان اسلام حضور داشتند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز در بیانیه‌ای با تاکید به حضور حماسی دانشگاهیان خوزستان آورده است: دگر بار همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان، ندای حق‌طلبانه و مظلومانه و فریاد استغاثه و کمک ملتهای زجر کشیده کشورهای اسلامی از سوریه، فلسطین، عراق و یمن رساتر از گذشته به گوش می‌رسد.


هر سال درماه مبارک رمضان، کشور عزیزمان ایران اسلامی به همراه ملتهای مسلمان جهان، روز جهانی قدس را با شکوه عظیمی برگزار می‌کنند، ولی جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و روزه‌دار فلسطین از یک سو و سیاستهای تفرقه‌ای و خباثت انگیز استکبار جهانی در بلاد جهان اسلام به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی از سوی دیگر موجب شده است که امسال روز قدس حساس‌تر از گذشته برگزار شود.


روز جمعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز همدوش و همراه با شما ملت عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و با صلابت خواهند داشت.


حضور پرشور دانشگاهیان واحد جیرفت در راهپیمایی روز جهانی قدس


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همچون سالیان گذشته با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و انبوه مردم روزه‌دار این شهرستان همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملّت بزرگ ایران اسلامی با شکوه و عظمت برگزار شد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان پایه گذار این روز عظیم، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: مجموعه‌ بزرگ دانشگاه اسلامی واحد جیرفت با حمایت بی‌دریغ از رزمندگان فلسطینی و دفاع از مردم مظلوم غزه و دیگر مناطق اشغالی اعلام می‌دارد که ملّت بزرگ ایران و ملّت‌های مسلمان جهان روز قدس را هر ساله با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند و این راهپیمایی عظیم مشت کوبنده‌ای را به دهان رژیم غاصب صهیونیستی زد.


دکتر مجید خزاعی با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس امسال مثل سال‌های گذشته با حضور میلیونی و باشکوه سیل خروشان مردم برگزار شد، افزود: یک بار دیگر ملّت نجیب ایران یک‌صدا و با وحدت نشان داد با وجود همه ناملایمات، تبلیغات دروغین بدخواهان اسلام، همچنان پای ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب و خط اصیل امام راحل، مقام معظّم رهبری و شهدای گرانقدر ایستاده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب