دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1397 - 15:10

درخشش دانش‌آموزان سما لاهیجان در مسابقات استانی و جشنواره خوارزمی

دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم پسران سما لاهیجان در مسابقه فرهنگی هنری پرسش مهر و ارائه مقاله‌پژوهشی و داستان‌نویسی موفق به کسب مقام اول استان گیلان شدند.
کد خبر : 275073

به گزارش خبرنگار آنا از لاهیجان، مبین گودرزی و ارشیا نصرتی از دانش آموزان این دبیرستان توانستند در «طرح پرسش مهر» و «ارائه مقاله پژوهشی» و «داستان نویسی» رتبه اول استان را به خود اختصاص دهند.


در شهرستان لاهیجان، دانش آموزان این مدرسه بسیار خوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند. در رشته عکاسی، مانی قارپور و علی عطابخش رتبه اول، عرفان میربلوکی و سید مجید فاضلی رتبه دوم، دانیال شفیعی، سپهر کاظم پور و امیرعلی وجدانی رتبه سوم در این شهرستان را از آن خود کردند.


رتبه اول داستان نویسی در لاهیجان از سوی شایان علی میرزایی و مسیح پیوستگان به دست آمد و در تک نوازی دف، مانی فرجاد و سهند مشهدی به ترتیب مقام اول و دوم در این شهرستان را کسب کردند.


پارسا دلداده در نوازندگی پیانو، علی اسلامی در نوازندگی سنتور، رحمت خدمتگزار ثابت قدم در آواز سنتی و امیرحسین فکری در زمینه کارگردانی رتبه اول این مسابقات را در شهر لاهیجان از آن خود کردند.


در وبلاگ نویسی امیر حسین قربان پور و علی هرمزی اول، محسن ابراهیمی و امیرحسین آجلی به ترتیب دوم و سوم شدند. رتبه سوم بازی های رایانه ای نیز به مهرزاد متشبث و مهیار بابایی تعلق گرفت.


در نقاشی با مداد رنگی نیز سینا نیکخوی و امید پاک نعمت به ترتیب دوم و سوم شدند.


رتبه اول تصویرسازی توسط محمد علی خشنود به دست آمد. در رشته طراحی با مداد سینا خوشرو و مهدی علیخانی به ترتیب دوم و سوم شدند.


مقام دوم طراحی با ذغال نیز به شایان شهریزاد قوی تعلق گرفت. بهنام داورپناه رتبه دوم گواش و ژوبین رستم زاده رتبه اول رنگ روغن را به خود اختصاص دادند و رتبه اول کاریکاتور نیز به مهدی بهشاد تعلق گرفت.


مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل با تبریک این موفقیت به دانش آموزان ساعی و هنرمند دبیرستان دوره دوم پسران سما لاهیجان علاوه بر قدردانی از دست اندرکاران این مدرسه خاطرنشان کرد: با اتفاقات شیرینی که در سما می افتد و توان فرزندان مان در رقابت با دانش آموزان و دانشجویان سایر مراکز به رخ کشیده می شود.


رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل از همه دست اندکاران سما خواست فرصت را غنیمت دانسته و با کار و تلاش مضاعف به آینده درخشان فرزندان مان در سما بیندیشیم.


به گزارش آنا، سارینا امین زاده و نگین علی نژاد دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول سما لاهیجان موفق شدند در جشنواره خوارزمی در رشته دست سازه مقام اول این جشنواره را کسب کنند و به مرحله استانی راه یابند.


فلاح راد با تبریک این موفقیت ارزشمند، مجموعه سما لاهیجان را مجموعه ای پرتوان و بسیار فعال دانست و خاطرنشان کرد: کسب چنین موفقیت هایی ثابت می کند که تمام تلاش ما و همکاران مان در آموزشکده ها و مدارس سما، این است که دانشجویان و دانش آموزان به روز داشته باشیم و جدیدترین امکانات آموزشی و پژوهشی را در اختیارشان قرار دهیم.


رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل مدارس سما را از مدارس بسیار موفق دانست که در همه زمینه ها درخششی آشکار داشته و در زمینه های مختلف در سطح شهرستان و استان و کشور افتخار آفریده اند.


وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و مدیران و مربیان این مدرسه، ابراز امیدواری کرد تا در تمام عرصه ها بتوانیم پرچم سما را برافراشته نگه داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته