دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پریناز ایزدیار با حضور در پردیس چارسو:

حضور مهمانان خارجی در جشنواره نشانه‌ پیشرفت سینمای ایران است

بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بازدید از کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر درباره حضورش در این رویداد سینمایی با یک فیلم صحبت کرد.
کد خبر : 275061

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، پریناز ایزدیار؛ بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم «هت‌تریک» به کارگردانی رامتین لوافی در این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور دارد درباره تجربه‌ حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: این اولین باری است که در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت می‌کنم، یعنی تا پیش از این نه فیلمی در این جشنواره داشتم و نه به عنوان مخاطب در آن شرکت کردم، اما امسال هر دو این موارد با هم محقق شد و به نظرم اتفاق خوبی است.


وی با اشاره به حضور نسبتا پرتعداد مهمانان خارجی در این دوره افزود: به علت مشغله‌ زیاد در روزهای اخیر، خیلی در جریان مهمانان خارجی نبودم اما وقتی به کاخ جشنواره آمدم متوجه حضور این مهمانان شدم. چنین اتفاقاتی نشانه‌ بسیار خوبی به حساب می‌آیند و این یعنی سینمای ما در راه جهانی شدن پیشرفت داشته است.


ایزدیار در پایان درمورد فیلم «هت‌تریک» گفت: من این فیلم را به واسطه لحظات خوبی که در فیلمبرداری داشتیم خیلی دوست دارم و امیدوارم از آن به خوبی استقبال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته