دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 11:53

مدیر روابط عمومی واحد نورآباد ممسنی: حوزه روابط عمومی موجب پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی گفت: تغییر نگرش نسبت به حوزه روابط عمومی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی موجب پیشرفت و پیشبرد اهداف مختلف دانشگاه می‌شود.
کد خبر : 27503

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خسرو محمدی در جلسه شورای اداری واحد نورآباد ممسنی اظهار کرد: در جوامع امروزی سازمان‌ها، موسسات و نهادهای اجتماعی ناچار از برقراری ارتباط و روابط گسترده با هم از یک سو و اقشار و گروه‌های مختلف از سوی دیگر هستند و به همین دلیل شناخت مهمترین و ضروری‌ترین نوع روابط با اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از اهداف مشخص روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.


مدیر روابط عمومی واحد نورآباد ممسنی افزود: تغییر نگرش نسبت به حوزه روابط عمومی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و همچنین پیگیری و تلاش مثبت دکتر دعاگویی نسبت به این حوزه موجب پیشرفت و پیشبرد اهداف مختلف دانشگاه می‌شود و در واقع یک فصل جدیدی با شور و اشتیاق بیشتر و تلاش و کوشش مضاعف برای توسعه اهداف همه‌جانبه دانشگاه فراهم می‌شود. این مقوله را به فال نیک می‌گیریم تا در پرتو این کار، توسعه همه‌جانبه سایر بخش‌های دانشگاه میسر شود.


محمدی خاطرنشان کرد: حیطه گسترده روابط اجتماعی فرهنگی و سیاسی موجود در جوامع امروزی به طور مداوم و مستمر نیازمند بازنگری و ارزیابی است تا همواره بهترین نتایج را به همراه داشته باشد و برای تحقق این اهداف، شاغلان روابط عمومی و متخصصان و مدیران این حوزه از طریق تحقیق، پژوهش و مطالعات کمی و کیفی به بررسی روابط موجود با گیرندگان پیام خود می‌پردازند تا همواره بهترین بازرسی و نتیجه را از این شرایط و روابط کسب کنند.


وی درباره طراحی و برنامه‌ریزی بهتر برای بهبود روابط و امور گفت: برای تحقق برنامه‌ها و اهداف یک سازمان نه تنها مدیریت هر سازمان نیازمند آموزش و داشتن تخصص لازم و دریافت جدیدترین اطلاعات در حوزه‌های مختلف است بلکه با بهره‌گیری از خلاقیت و ایده‌های جدید سایر کارکنان به ویژه مدیر روابط‌ عمومی واحد که به عنوان مشاور و بازوی توانمند ریاست دانشگاه محسوب می‌شود زمینه برای طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای ضروری‌تر و مناسب‌تر فراهم می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته