دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 10:52

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست حوزه معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر برگزار شد.
کد خبر : 27502

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر شورای سیاستگذاری سما در استان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه دانشجویان مایه و سرمایه آموزشکده‌های سما هستند، قبول مسئولیت را در واقع نوعی امتحان و آزمون دانست و گفت: مسئولان باید تلاش کنند که از این آزمون سربلند و سرافراز بیرون بیایند.


فریبرز فروتن با تاکید بر همدلی و همزبانی بین مجموعه سما، خواستار عایت سلسله‌مراتب درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، توجه به کیفی‌سازی امور، رعایت نظم و انضباط در کار، برنامه‌ریزی و ایجاد طرح‌های درآمدزا، توسعه مدارس با توجه به پتانسیل خوب موجود در شهر شوشتر و ... شد.


غفار پوربختیار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، هم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضران، همکاری و تعامل بین دانشگاه و سما واحد شوشتر را یادآور شد و گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه همه‌جانبه سما به کار خواهم گرفت و با دبیرخانه شورای سیاستگذاری سما خوزستان در این زمینه همکاری و تعامل لازم را در راستای پیشبرد و توسعه سما خواهم داشت.


سپس از زحمات فرشید همتی قدردانی به عمل آمد و عین‌الله حسامی به عنوان سرپرست حوزه معاونت دانشگاه و رئیس جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر منصوب و معرفی شد.


حسامی با تشکر از اعتماد ریاست سازمان سما و ریاست شورای سیاستگذاری سما خوزستان به ارائه برنامه‌های خود از جمله تلاش برای توسعه فضاهای آموزشی، ایجاد همدلی بیشتر بین کارکنان، راهکارهای افزایش دانشجو و دانش‌آموز و ایجاد طرح‌های درآمدزا پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته