دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 11:08
در جلسه شورای فرهنگی واحد ایلام مطرح شد

پیشنهاد برگزاری پیش اجلاسیه نماز کشور با همکاری ستاد اقامه نماز ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر گفت: باید نماز به عنوان شاخص در کارهای فرهنگی و فعالیت‌های دانشجویی باشد چراکه نماز زیربنای هر کار فرهنگی است.
کد خبر : 27499

به گزارش خبرنگار آنا، فیض‌الله رضایتی اظهار کرد: درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری نماز جماعت و توجه به آن در سال جاری نسبت به سال گذشته چشمگیر بوده به طوری که سال گذشته امتیاز واحد ایلام 65 از 100بوده و امسال امتیاز 85 از 100 دریافت کرده است که براین اساس لوح تقدیر به واحد ایلام اهدا شد.


وی بیان کرد: بنای کار ستاد اقامه نماز و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه‌ای است که با امضای دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام قرائتی امضاء شده و فعال‌سازی یاوران نماز یکی از مهمترین موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.


مسئول ستاد اقامه نماز استان ایلام افزود: با حضور دکتر عباسی در مسند ریاست واحد ایلام، و تلاش حجت‌الاسلام همتی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی واحد ایلام، توجه به امر نماز دوچندان شده و پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی برای نشر ارزش‌های دینی بسیار خوب است .


وی گفت: کارهای فرهنگی واحد ایلام بسیار خوب و چشمگیر است و باید با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی نظیر فضاهای مجازی، سایت و... اطلاع‌رسانی شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی محلی برای نشر آرمان‌های بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده است و انجام کارهای فرهنگی اولویت اصلی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است. در این راستا واحد ایلام به مقوله نماز به عنوان یکی از کارهای اصلی و دینی توجه ویژه‌ای دارد.


وی بیان کرد: کارهای فرهنگی واحد ایلام دانشجو‌محور هستند و حضور دانشجویان در قالب تشکل‌های دانشجویی، هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و ادبی کم‌نظیر است.


در ادامه آیت‌الله محمدی ایلامی عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز از دکتر عباسی برای داشتن رویکرد فرهنگی و اعتقادی به مسایل قدردانی و عنوان کرد کار فرهنگی کار انبیاست.


محمدی گفت: یکی از اقداماتی که باید در دانشگاه صورت گیرد استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در امور فرهنگی است.


در ادامه این جلسه نصرت‌الله حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی واحد ایلام بیان کرد: هسته‌هایی با عنوان یاوران نماز با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز شکل می‌گیرد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام آمادگی کامل برای برگزاری مراسم پیش اجلاس سراسری نماز کشور در واحد ایلام با همکاری ستاد اقامه نماز استان را دارد که هر ساله با پیام رهبر معظم انقلاب در یکی از استان‌های کشور انجام می‌شود.


این پیشنهاد با استقبال ستاد اقامه نماز استان روبه‌رو شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته