دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1397 - 10:17

سیاست‌ها و خط مشی‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بررسی شد

جلسه تبیین سیاست‌ها و خط مشی‌های راهبردی بر اساس بودجه سال 97 با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و هیات رئیسه واحدهای دانشگاهی غرب این استان به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد.
کد خبر : 274930

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر پیام نجفی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اکنون همکاری بسیار خوبی بین واحد‌ها به وجود آمده است. با وجود امکانات بسیار خوبی که داریم بازدهی مطلوبی به دست نیاورده‌ایم که تغییرات ایجاد شده و باز مهندسی صورت گرفته، باعث می‌شود این بازدهی افزایش پیدا کند.
وی افزود: یکی از برنامه‌های ما قطب بندی واحد‌هاست. ایجاد دوره‌های مهارتی، پیگیری بحث ناحیه بندی، مدیریت تعداد حق التدریس‌ها و تعدیل منطقی آنها، تشکیل کلاس‌‌های مجازی برای کمک به واحد‌های دورتر، از دیگر مواردی است که درحال پیگیری و اجرای آن هستیم.
نجفی با بیان اهمیت پرداختن به شرکت‌های دانش بنیان خاطر نشان کرد: موضوع شرکت‌های دانش بنیان اهمیت زیادی برای ما دارد.
وی اظهار کرد: بهبود کیفیت در مدارس سما نیز از جمله مواردی است که اهمیت زیادی دارد. سعی داریم تا در حوزه نظارت و بازرسی با دریافت نظارت، هر سه ماه یک بار تمامی موارد را بررسی کنیم و با هیات رئیسه واحد‌ها جلسات مشترکی داشته باشیم.
دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هم ناحیه بندی واحد‌ها را ابتکاری خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح که به پیشنهاد استان اصفهان مطرح شد، باعث می‌شود اختیارات خوبی در تصمیم گیری‌ها در سطح ناحیه و استان تفویض شود.
رئیس واحد نجف آباد اضافه کرد: افزایش مراکز تحقیقاتی در واحد نجف آباد از سه به 10 مرکز، یکی دیگر از کارهایی است که می‌توان از آن نام برد. تاسیس یک پژوهشکده و انجام فعالیت‌های درآمد زا برای دانشگاه طی برنامه ریزی‌هایی که انجام شده در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته