دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 10:24

رئیس پیشین واحد سروستان به همرزمان شهیدش پیوست

رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، روز گذشته در بیمارستان بقیت‌الله(عج) بر اثر بیماری و جراحات باقی‌مانده از جنگ تحمیلی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر : 27491

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشمند فرهیخته استاد دکتر حسین حاتمی رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


به دنبال این ضایعه اندوهناک، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان تشکیل جلسه داد. در این جلسه دکتر مهدی وادی سرپرست این واحد دانشگاهی با ابراز تاسف و تالم درگذشت دکتر حاتمی گفت: خدمات این استاد و مدیر برجسته در توسعه و پیشرفت این واحد دانشگاهی بر هیچ کس پوشیده نیست.


وی افزود: وظیفه همه ماست که یاد و خاطره این استاد گرانقدر را پاس داشته و قدردان زحمات وی باشیم.


در این جلسه مصوب شد که برای قدردانی از زحمات رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان مراسمی درخور توجه در مسجد پیامبر اعظم(ص) این واحد دانشگاهی برگزار شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


امیر سرتیپ دوم حاتمی از سرداران و جانبازان جبهه و جنگ و 8 سال دفاع مقدس بود که از سال 1384 تا 1391 ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان را بر عهده داشت و بعد از آن به عنوان معاون باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار بود.


او همچنین از فرماندهان یگان‌های توپخانه در لشکر 92 زرهی خوزستان در دوران دفاع مقدس بود و در عملیات‌های مختلف حضور داشت. فرماندهی دانشگاه افسری امام علی(ع) به‌مدت 4 سال از جمله آخرین مشاغل این امیر سرافراز بود.


پیکر پاک این جانباز دفاع مقدس از ساعت 8 صبح فردا 21 تیر از شیراز به سمت شهرستان پاسارگاد، زادگاه وی تشییع می‌شود. مراسم ترحیم و بزرگداشت وی هم عصر فردا از ساعت 16 تا 18 در پاسارگاد برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب