دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همراهی و همدلی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس/2/ + تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور با حضور در راهپیمائی روز قدس و همراه با خیل عظیم مردم روزه‌دار، بار دیگر حمایت خود را از مستضعفان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین و یمن و ... نشان دادند و به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
کد خبر : 27490

شرکت گسترده دانشگاهیان واحد نی‌ریز در راهپیمایی روز جهانی قدس
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز به اتفاق کارمندان، استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی بار دیگر با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.


روز جهانی قدس بار دیگر شاهد حضور یکپارچه و سراسری اقشار مردم در سرتاسر ایران اسلامی بود، مردمی که آمده بودند تا با تجدید بیعت با امام (ره)، رهبری و شهداء، پاسخی کوبنده به سران استکبار دهند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز نیز همگام و همراه با سایر اقشار با سر دادن شعار«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر استکبار» بار دیگر انزجار خود را از غده سرطانی اسرائیل نشان دادند.


حضور باشکوه استادان و کارکنان واحد اراک در راهپیمایی روزجهانی قدس


در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار کلانشهر اراک، رئیس، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز جهانی قدس که از میدان شهدا تا مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد، شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین را محکوم کردند.


جامعه دانشگاهی ایران اسلامی، به ویژه مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد اراک در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای همگام شدن با آنان همراه با سایر اقشار مردم استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روزجهانی قدس شرکت کردند و با ابراز خشم و نفرت خود از سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان رژیم صهیونیستی، کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع فلسطین را محکوم و با فریادهای مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.


در پایان این راهپیمایی باشکوه، قطعنامه روز جهانی قدس سال 1394 در مصلی بیت‌المقدس اراک قرائت شد و مردم با سر دادن ندای «الله اکبر» و مرگ بر اسرائیل بندبند قطعنامه را تائید کردند.


حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان سمای مهاباد در راهپیمایی روز جهانی قدس


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان استادان، کارکنان و دانشجویان سمای مهاباد همراه و همگام با مردم مومن و روزه­‌دار شهرستان مهاباد در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کردند.


راهپیمایی جهانی روز قدس در شهرستان مهاباد از ساعت 11 صبح از فلکه فرمانداری آغاز و راهپیمایان پس از عبور از خیابان طالقانی به طرف میدان جمهوری اسلامی حرکت کردند.


راهپیمایان روزه‌دار با اعلام خشم و انزجار خود از حمایت‌های استکبار جهانی از اعمال جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین، پرچم اسرائیل و امریکا را به نشانه اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین به آتش کشیدند.


در پایان این راهپیمایی عظیم، شرکت کنندگان و روزه‌داران با خواندن قطعنامه پایانی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین، در آئین سیاسی- عبادی نماز جمعه مهاباد شرکت کردند.


حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در راهپیمائی روز قدس



کارکنان و استادان واحد ابهر همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر همگام با دیگر مردم مومن و روزه‌دار و انقلابی شهرستان ابهر در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم ستم‌دیده و بی‌دفاع غزه و فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس، با مشت‌های گره‌کرده خود و با شعارهای مرگ بر اسرائیل مرگ برآمریکا و مرگ بر آل سعود انزجار خود را از غاصبان سرزمین‌های اسلامی اعلام کردند.


دانشگاهیان واحد ابهر سپس با شرکت در فریضه نماز جمعه با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان بستند.


روز قدس از نمادهای بارز فریضه تولی و تبری است


همگام با سیل خروشان ملت سرفراز ایران اسلامی، دانشگاهیان واحد لاهیجان نیز در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس حضوری فعال داشتند.


سهراب کردرستمی، سرپرست واحد لاهیجان، در حاشیه این مراسم گفت: بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین همواره به عنوان یکی از مقدسات ارزشمند، مورد احترام بوده و تولیت این سرزمین، جزء دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم جهان اسلام است.


وی با توجه به سابقه تاریخی دشمنان اسلام برای اشغال این سرزمین مقدس اظهار کرد: از 60 سال پیش دشمنان با مکر و حیله و دست زدن به حربه‌های گوناگون، زمینه تولد مولودی نامبارک به نام رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است و متأسفانه در این سال‌ها، بسیاری از دولتهای کشورهای عربی به ظاهر مسلمان نیز در موجودیت این رژیم نامشروع شریک جرم بوده‌اند.


کردرستمی با توجه به مظلومیت مردم فلسطین، افزود: سرزمین بیت‌المقدس، سرزمین آباء و اجدادی فلسطینیان بوده درحالی‌که رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش این مردم مظلوم را از حق قانونی خود محروم کردند و وقاحت را به جایی رساندند که قصد حذف نام فلسطین از نقشه جهان را داشتند.


سرپرست واحد لاهیجان با توجه به تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس گفت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با درایت حضرت امام(ره) که برگرفته از مفاهیم عالی قرآن کریم و آموزه‌های دینی بود، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد به‌طوری‌که پس از 36 سال از پیروزی انقلاب نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان، مسلمانان آزاده دنیا این روز را بهانه‌ای برای اعلان همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و همه ملتهای مظلوم و ستمدیده دنیا و ابراز انزجار از رژیم غاصب اسرائیل و همه دولت‌های زورگو و مستکبر جهان می‌دانند. بر این اساس باید روز قدس را به حق از نمادهای بارز تولی و تبری دانست.


رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان گیلان از آحاد دانشگاهی واحد لاهیجان که به ندای ولایت و همچنین دعوت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس لبیک گفتند، قدردانی کرد.


حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان واحد میانه در راهپیمایی روز جهانی قدس


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این راهپیمایی بزرگ عاشقان مبارزه با صهیونیسم، مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور انبوه روزه‌داران، با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی پیام‌های خود را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و ... به گوش جهانیان رساندند و خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیسم علیه ملت و کودکان بی دفاع فلسطین اعلام داشتند.


شرکت دانشگاهیان واحد ایوان در راهپیمایی روز قدس


امسال روز جهانی قدس با شعار محوری،« تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن» در سراسر کشور برگزار شد.


دانشگاهیان واحد ایوان نیز همدوش با امت قدرشناس و همیشه در صحنه، با شرکت در این مراسم باشکوه نشان دادند هیچگاه فلسطین را به عنوان مسأله اول جهان اسلام را فراموش نخواهند کرد و همچنان به دشمنی با ابرقدرت‌ها بویژه آمریکا و اسرائیل می‌اندیشند.


این مراسم با قرائت قطع نامه و شرکت در نماز جمعه پایان یافت.



حضور دانشگاهیان واحد کرمان در جمع پرشور روزه‌داران شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس


مسئولان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان دوشادوش مردم همیشه در صحنه و فهیم کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


دکتر بابک آل‌طه در جمع شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز قدس امسال و همزمانی آن با اوج‌گیری مذاکرات هسته‎ای ایران و ۱+۵ این مناسبت انقلابی را به یک مناسبت کاملا متفاوت با سال‎های دیگر مبدل کرده است.


دبیر هیئت امنای استان کرمان با توجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر تامین نشدن امنیت اسرائیل در صورت حصول توافق هسته‌ای ادامه داد: امریکا در جریان مذاکرات هسته‎ای تمام تلاش خود را بر این خط تبلیغاتی متمرکز کرده تا همه مسائل مرتبط با امنیت اسرائیل را به موضوع هسته‎ای و پرونده هسته‎ای ایران گره زده و به نوعی حل این پرونده را مساوی با ارتقا و حل مسئله «امنیت اسرائیل» معرفی کند.


وی حضور پرشور مردم کرمان را بسیار چشمگیر توصیف کرده و تصریح کرد: استادان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی نیز در تمام کشور با حضور در این مراسم با تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) با مردم مظلوم سراسر جهان و به ویژه مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.


حضور دانشگاهیان واحد قائم‌شهر در راهپیمایی روز قدس


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب امام خمینی (ره) و همگام با مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشتند.


اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان روزه‌دار و مؤمن دانشگاه همگام با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه قائم شهر، حضور پررنگی به نمایش گذاشتند و با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، هم‌صدا با همه شرکت‌کنندگان، با سردادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، از خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش بویژه آمریکا و رژیم آل سعود ابراز انزجار کردند.


در این راهپیمایی که از حسینیه عاشقان ثارالله تا مصلی نماز جمعه قائم‌شهر ادامه داشت، راهپیمایان با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و همه حامیان آنها اعلام کردند همچنین با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند و در پایان در کنار دیگر مردم به صفوف نماز جمعه شهرستان پیوستند.


شرکت گسترده کارکنان، استادان و دانشجویان واحد پارس آباد در راهپیمایی روز قدس


همزمان با سراسری کشور، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


در این راهپیمایی که به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه صورت گرفته بود امسال همکاران دانشگاهی گسترده‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


در این راهپیمایی دانشگاهیان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جنایات رژیم جعلی و غاصب اسرائیل اعلام انزجار کردند و از مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین حمایت کردند.


همچنین با شعارهای مرگ بر آل سعود، جنایات و کودک‌کشی‌های این رژیم محکوم و از ملت مظلوم یمن حمایت کردند.


در پایان مراسم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد مغان با به آتش کشیدن پرچم‌های اسرائیل و آمریکا و آدمک‌ها بار دیگر فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در مصلی شهرستان طنین‌انداز کردند.


حضور دانشگاهیان واحد تویسرکان در راهپیمایی روز قدس


استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در روز قدس همگام و همزمان با دیگر اقشار سراسر کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز بزرگ انزجار خود را از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار فریاد زدند.






با حضور دانشگاهیان واحد صوفیان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب امام خمینی (ره) و همگام با مردم شهید‌پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشتند.


اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان روزه‌دار و مؤمن دانشگاه همگام با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه صوفیان، با تجمع در خیابان آزادی و شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس، بر محوریت مسئله فلسطین به عنوان موضوع نخست جهان اسلام تاکید کردند و حضور پررنگی به نمایش گذاشتند و هم‌صدا با همه شرکت کنندگان، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات این رژیم کودک کش را محکوم کردند.


حضور گسترده دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در راهپیمایی روز قدس‎


راهپیمایی گسترده و با شگوه مردم انقلابی شهرستان خوی و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر همزمان با ملت مسلمان ایران در سراسر کشور برگزار شد.


کارکنان، استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی همگام و همصدا با مردم مومن و ولایت مدار شهرستان خوی با لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای آزادی قدس شریف به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از دسیسه‌های اخیر اسرائیل جنایتکار که با جنگ نابرابر علیه مردم مظلوم و ستمدیده یمن، باریکه غزه و سوریه به راه انداخته‌اند اعلام کردند. همچنین یکبار دیگر با اعلام حمایت همه جانبه از آرمان‌های بزرگ ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و با آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند .


این راهپیمایی راس ساعت 12 ظهر از میدان شیخ نوایی به طرف مصلای نماز جمعه برگزار شد. استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی همدوش سایر اقشار این شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور یافتند.


حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همپای مردم شهید پرور استان ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


راوبط عمومی واحد ایلام نیز با صدور بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر گرامیداشت این روز به عنوان میراث بزرگ حضرت امام و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید و از حضور باشکوه مردم استان ایلام در این مراسم قدردانی کرد.


دانشگاهیان واحد تبریز همراه با سایر اقشار مردم تبریز در مراسم راه‌پیمایی عظیم روز قدس شرکت کردند


به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با گرامیداشت روز قدس، روز وحدت همه انسان‌های عدالت خواه و عزّت‌طلب، روز خروش یکپارچه امّت اسلام علیه کفر و روز ابراز انزجار از صهیونیزم و امپریالیسم غاصب و جنایتکار، همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی در این راه پیمایی شرکت کردند.


دکتر سیدجواد انگجی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور گسترده خود در این راه پیمایی، همچون سال های گذشته، ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، اعلام همبستگی خود با آرمان‌ها و مبارزات حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین را اعلام و خشم و انزجار خود از جنایات آمریکای جهانخوار وصهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه‌ای‌شان اذعان کرده و بیانیه‌ای نیز توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قرائت شد.


در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس روز آرمان خواهی، روز همبستگی امت اسلامی علیه استکبار جهانی، روز دفاع از مستضعفین، روز اعلام تنفر از عناصر ظلم، روز خشم بر اهریمنان زمینی و روز اهتمام بر امر مسلمین، روز آزادی قدس شریف از یوغ استکبار و سرآغاز رهایی تمام مستضعفین جهان از ظلم و ستم چپاول گران و مقدمه سازی برای ظهور امام عصر(عج) وتشکیل حکومت جهانی اسلام خواهد بود.


اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در حقیقت نمادی از هویت و آرمان‌خواهی مسلمانان است


به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر، سرپرست، معاونان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر همراه با مردم شهیدپرور این شهر اعم از پیر، جوان، زن، مرد و کودک در مسیرهای منتهی به مصلای بزرگ نماز جمعه شهرستان بوشهر پرشور و یکصدا علیه اسراییل غاصب و حامیانش شعار سر دادند تا بگویند همواره در کنار مظلومان جهان درصف اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.


دکتر یوسف قیصری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که یادگار گرانسنگ امام راحل بوده و میراث بزرگ آن امام راحل محسوب می‌شود در حقیقت نمادی از هویت و آرمان‌خواهی مسلمانان است.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر گفت: برگزاری این راهپیمائی نه تنها مقاومت مقابل صهیونیسم جهانی را تشدید می‌کند بلکه نقشه و طرح‌های ظالمانه استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی را نقش بر آب می‌کند.


وی با بیان اینکه این راهپیمایی امروز به بزرگترین جریان جهان اسلام تبدیل شده است، ادامه داد: تمام آزادی خواهان در اقصی نقاط دنیا با این حرکت مخالفت خود را با جریان شوم صهیونیسم اعلام می‌کند جریانی که به شکل وسیع شکل گرفته است و عالم اسلام را تهدید می‌کند.


با حضور گسترده دانشگاهیان واحد مشهد راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه همگام باسایر مردم غیور و روزه‌دار مشهد با شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس بر محوریت مسئله فلسطین به عنوان موضوع نخست جهان اسلام تاکید کردند.


به گزارش آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور مردم درراهپیمایی روز قدس نشان داد که وحدت همچنان میان مسلمین وجود دارد. روز قدس امسال همزمان شده است با مذاکرات هسته‌ای که مشاهده می‌کنید رژیم غاصب اسرائیل در این باره کارشکنی‌های بسیاری را باعث شده است به همین دلیل مردم ما پرشورتر در این راهپیمایی شرکت کردند.


شیخ‌الاسلامی اظهار کرد: مردم با حضور خود در روز قدس بحثی را که رهبر معظم انقلاب درباره همدلی دولت و ملت خاصه در بحث هسته‌ای مطرح کرده‌اند به منصه ظهور گذاشتند.


دانشگاهیان روزه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همگام با سایر مردم غیور مشهد با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت‌های گره‌کرده با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرک بر آمریکا با اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز جهانی قدس را گرامی‌ داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته