دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قوی سپید در مرداب انزلی زمین‌گیر شد/ ارائه ضمانت‌نامه 5 میلیاردی شرط واگذاری ملوان به بهشتی

داریوش بهشتی تا پایان امروز فرصت دارد ضمانتنامه بانکی خود را به هیات مدیره ملوان ارائه دهد تا مالکیت این باشگاه را در اختیار بگیرد.
کد خبر : 27480

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه سیروس محجوب از مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی انصراف داد، داریوش بهشتی به عنوان جدی ترین گزینه برای مالکیت این باشگاه معرفی شد. در حالی که به نظر می رسد انتقال مالکیت باشگاه ملوان به بهشتی مراحل پایانی خود را طی می کند و حتی وی برای مذاکره با علی دایی برای سرمربیگری تیم فوتبال ملوان به تهران آمده بود، مسئولان ورزش انزلی عنوان کردند که بهشتی نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و وی تا امروز(شنبه 20 تیر) فرصت دارد مدارک لازم را به هیات مدیر باشگاه ملوان ارائه دهد. در غیر این صورت انتقال مالکیت باشگاه ملوان به وی منتفی خواهد شد. گفته می شود بهشتی قرار بود مبلغ 5 میلیارد تومان به عنوان ضمانتنامه بانکی به هیات مدیره ملوان ارائه دهد که تا این لحظه وی نتوانسته چنین مبلغی را فراهم کند.


از طرف دیگر از جواد شهبازی به عنوان یکی دیگر از گزینه های مالکیت ملوان یاد می شود. وی در اظهارنظری اعلام کرده بود در صورتی که بتواند مالک باشگاه ملوان شود، در همان ابتدا مبلغ 10 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز خواهد کرد. با شرایط فعلی هیات مدیره باشگاه ملوان منتظر هستند تکلیف واگذاری یا عدم واگذاری باشگاه ملوان به بهشتی مشخص شود. اگر این انتقال انجام نشود مذاکرات با شهبازی آغاز خواهد شد. در صورتی که هیات مدیره باشگاه ملوان نتواند با شهبازی نیز به توافق برسد احمد دنیامالی که عضو هیات مدیره این باشگاه محسوب می شود به صورت موقت عهده دار مدیریت این باشگاه خواهد شد.


آنچه مسلم است تا آغاز لیگ پانزدهم فرصت بسیار کمی باقیست. بیشتر تیم های لیگ برتری بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده‌اند و در حال برگزاری اردوهای آماده سازی خود هستند. این در حالیست که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فاقد سرمربی است و هیچ فعالیتی نیز در فصل نقل و انتقالات نداشته است. به طور حتم این تیم فصل سختی را در لیگ پانزدهم خواهد داشت.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته