دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1397 - 13:07
غلامرضا امینی :

انتظار کسب 6 مدال در بازی های آسیای را دارم/ احتمال تغییر قایقران ها در المپیک جوانان

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: انتظار ما این است در بازی‌های آسیایی 3 مدال در روئینگ و 3 مدال در آبهای آرام کسب کنیم.
کد خبر : 274709

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره برنامه‌های تیم های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت:‌ در حال حاضر تا مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا زمان زیادی باقی نمانده و ما برای همه رشته ها در حال برنامه ریزی هستیم تا در این مدت کم در اردوهای تیم ملی به اوج آمادگی برسند. البته ما از سه سال پیش اردوها و برنامه های مشخصی داشتیم و در این مدت کم هم طبق همان پیش می رویم.


وی ادامه داد: در حال حاضر تیم آب‌های آرام در تهران اردو دارند و قرار است 21 اردیبهشت به آلمان بروند و در آنجا اردو داشته باشند و بعد از آن در مسابقات کاپ جهانی شرکت کنند. تیم روئینگ دختران هم به صورت منظم در میانه اردو دارند و تیم مردان هم در ارومیه تمریناتشان را پیگیری می کنند. خدا را شکر وضعیت همه خیلی خوب پیش می رود و تا چند وقت دیگر هم تیم روئینگ به چین می رود و اردوی در آن کشور خواهد داشت.


امینی به عدم حضور لیو سرمربی تیم روئینگ در ایران اشاره کرد و گفت: لیو قرار بود بعد از تعطیلات نوروز به ایران بیاید اما متاسفانه مشکلاتی برای او پیش آمد و نتوانست به موقع به ایران بیاید. البته مسائل و مشکلات را با ما مطرح کرد و ما هم پذیرفتیم و قرار است تا یک هفته دیگر به ایران بیاید و بعد از آن با تیم به چین برود و اردوی را در آنجا ادامه دهند.


رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد قایق‌هایی که قرار است برای ایران خریده شود، عنوان کرد: کارهای مربوط به خریداری قایق ها صورت گرفته است و از طرف فدراسیون قایقرانی 80 هزار دلار پرداخت شده است و باتوجه به اینکه این قایق ها 120 هزار دلار است مابقی آن را هم از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد. خدا را شکر از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های خوبی صورت گرفته است و به طبع این حمایت ها وظایف ما را سنگین تر می کند تا در جاکارتا یک عملکرد قابل قبول داشته باشیم.


امینی در مورد کسب سهمیه المپیک جوانان هم عنوان کرد: خدا را شکر دو سهمیه در رشته کانوئینگ برای قایقرانی ایران در المپیک جوانان به دست آمد.هانیه بیداد، اسدبیگی و بیرانوند سه ورزشکار ایرانی بودند که موقق شدند سهمیه المپیک جوانان را کسب کنند البته باتوجه به اینکه این سهمیه‌ها توسط قایق کسب شده است ما انتخابی خواهیم داشت و از بین ورزشکاران کسانی که رکورد قبال قبولی کسب کنند شانس حضور در المپیک جوانان را دارند.


رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد عدم حضور محسن شادی در اردوهای تیم ملی روئینگ گفت: شادی به دلیل برخی مشکلات خانوادگی که دارد قصد کرده همراه تیم در چین حضور نداشته باشد البته من مخالف این کار هستم و به نظرم اگر او به دنبال کسب مدال خوش رنگ بازی های آسیایی است باید همراه تیم حضور داشته باشد اما شادی از آنجایی که همیشه در همین مدتی هم که از قایقرانی دور بود اما در اوج آمادگی به سر می برد به همین دلیل خیالمان از بابتش راحت است. البته با او صحبت می کنم و شاید نظرش عوض شد و همراه تیم به چین برود. در کل ما دو مرحله اردوی در کشور چین داریم که مرحله دوم طولانی تر است.ضمن اینکه رسیدن به آمادگی در رشته قایقرانی به گونه ای است که هر فرد می تواند با تمرینات شخصی به این آمادگی برسد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. انتظار ما این است در بازی‌های آسیایی 3 مدال در روئینگ و 3 مدال در آبهای آرام کسب کنیم.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته