دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1397 - 13:33

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در واحد الیگودرز و بافت

جشن اعیاد شعبانیه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز و بافت همراه با یاد شهدا برگزار شد.
کد خبر : 274627

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام محمودی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد الیگودرز در این مراسم، درس گرفتن از زندگی ائمه معصوم(ع) را بهترین راه رستگاری بشریت عنوان و افزود:« تا زمانی‌که در مسیر نورانی ائمه(ع) گام برداریم هرگز از راه راست و حقیقت جویی فاصله نخواهیم گرفت و دشمنان نمی‌توانند بر ما غلبه پیداکنند.»



در این مراسم معنوی که با مولودی خوانی همراه بود، به مناسبت تولد شهید ابراهیم هادی‌، یاد این شهید عزیز نیز گرامی داشته شد.


جشن اعیاد شعبانیه به همت همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاداسلامی واحد بافت و با حضور جمعی از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات ساختمان اداری برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در این مراسم گفت: «در فضیلت بعضی از اوقات بر بعضی دیگر، هیچ تردیدی نیست. تمامیِ ماه مبارک رمضان، لیلـة القدر، شب مبعث پیامبر(ص)، عید سعید غدیر و...در شمار این ایّام مبارک است. امّا گذشته از شرافت ذاتیِ بعضی از ایّام، اهمیّت حاصل از بعضی از وقایع خاص نیز به شرافت آن ایّام می افزاید.»


دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی بیان کرد: «ماه شعبان نیز در شمار شریف ترین ایّام سال قرار دارد که نه تنها خود شریف است، بلکه بستر ولادت ولیّ مطلق الهی، حضرت بقیةالله(ع) نیز هست؛چنانکه امام صادق (ع) فرمود هر که سه روز از ماه شعبان را روزه بدارد، بهشت برای او واجب گردد و رسول خدا درروز قیامت شفیعش خواهد بود.»


وی ادامه داد:« از جمله اعمالی که در ماه شعبان به آن سفارش شده تمرین سکوت برای اندیشیدن درخویش است و آماده شدن برای بهره برداری بهتر از ماه رمضان.»


مولودی خوانی محبان اهل بیت(ع) و توزیع آش نذری از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب