دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1397 - 09:42

جایگاه مطلوب دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های دانشجویی و فرهنگی

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر دستاوردهای این دانشگاه در حوزه علمی،‌آموزشی و دانشجویی و فرهنگی را مطلوب دانست وگفت: کمیت و کیفیت فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه از درصد بالایی برخوردار است.
کد خبر : 274586

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر سید احمد معتمدی در مراسم گرامیداشت روز جانباز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: سال گذشته از جهات مختلف برای دانشگاه مثبت بود.


وی افزود: این دانشگاه در سالی که گذشت از نظر علمی و اجرایی به نکات مثبت مختلفی مانند رشد در حوزه بین‌المللی، پژوهشی و تحقیقاتی دست یافت.
این دانشگاه همانند سال‌های گذشته همواره رو به جلو در حرکت است و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


رئیس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: این دانشگاه علاوه بر حوزه‌های علمی و آموزشی در حوزه‌های دانشجویی و فرهنگی نیز در جایگاه مطلوبی قرار دارد. به طور مثال دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی دو سال گذشته در حوزه نماز رتبه‌های برتر را در کشور کسب کرده است.


به گفته رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ کمیت و کیفیت فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه از درصد بالایی برخوردار است اما در جریان اجرای این برنامه تنش نداشته‌ایم.


معتمدی تصریح کرد: سال گذشته از نظر بودجه‌ برای دانشگاه‌ها و کشور سال سختی بود اما باوجود آنکه در برخی بیش از 30 درصد بودجه با تاخیر دریافت می‌شد اما توانستیم فعالیت را پیگیری کنیم.


وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری درباره توسعه علم و دانش تاکیدات فراوانی دارند بنابراین در این دانشگاه به دنبال تحقق تاکیدات ایشان هستیم. تفاهم خوبی در دانشگاه وجود دارد به نحوی که در برنامه‌های مختلف استادان و مدیران دانشگاه‌ها با گرایش‌های سیاسی مختلف حضور دارند و مشارکت می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته